برترین هتل های تبریز برای بودجه های مختلف

به گزارش وبلاگ وردپرس، برترین هتل های تبریز، خود، مثل یک شهرند و همه جور امکاناتی در آنها پیدا می گردد، به طوریکه به اصلاح آب در دلتان تکان نمی خورد. بیشتر این هتل ها در مرکز این شهر تاریخی و نزدیک جاهای دیدنی قرار گرفته اند.

برترین هتل های تبریز برای بودجه های مختلف

هتل کایا لاله پارک

هرچیزی که فکر کنید در این هتل پیدا می گردد و فهرست امکاناتش آنقدر زیاد است که متعجبتان خواهد نمود. مرکز پزشکی، مجموعه ورزشی، حمام سنتی که به تازگی هوادار زیاد پیدا نموده، رستوران های مختلف که هر ذائقه ای را پوشش می دهد، اتاق ویژه معلولین و اتاق عقد و عروسی و تالار برگزاری مجالس، هتل لاله پارک را به یکی از برترین هتل های تبریز که نه، ایران تبدیل نموده. اگر بیشتر بخواهید بدانید باید بگوییم مرکز خرید و شهربازی کامل کننده فهرست طولانی امکانات کایا لاله پارک است اگرچه هزینه اقامت در این هتل نیز مقرون به صرفه نیست.

یک شب اقامت در سوئیت یک نفره این هتل 716 هزار تومان درمی آید.

هتل ائل گلی

هتل ائل گلی تبریز بلند قامت، بانشاط و سرحال در منطقه خوش آب و هوای ائل گلی قدم علم نموده. ائل گلی نیز مثل هتل کایا لاله پارک، یکی از هتل های با کمالات تبریز است. اگر بخواهید از امکانات هتل بدانید فضای سبز، سالن کنفرانس، استخر و سونا، آرایشگاه از جمله آنهاست. اما بزرگترین حسن هتل ائل گلی، رستوران گردانش است که در تبریز جزو برترین ها محسوب می گردد.

هزینه اقامت در اتاق دوتخته این هتل 356 هزار تومان است.

هتل شهریار

هتل شهریار تبریز که نام بسیار خوبی هم رویش گذاشته اند، همسایه هتل ائل گلی است و اگر بخواهید با فرهنگ ترکی از نزدیک آشنا شوید پیشنهاد ما اقامت در این هتل است. چرا؟ در لابی هتل بیشتر وقت ها یک گروه موسیقی آذری در حال خواندن و نواختن هستند. از این که بگذریم امکانات کامل هتل نیز هوس ماندن در آن را به سر مسافران شهر اولین ها می اندازد. هتل، چند رستوران برای ذائقه های مختلف دارد. اتاق عقد هتل مناسب زوج هایی است که در پی جایی ایده آل برای برگزاری مراسمشان هستند. سالن اجتماعات و امکانات ورزشی مثل ماساژ، استخر و سونا نیز دارد.

هزینه اقامت در اتاق یک تخته این هتل برای هرشب 310 هزار تومان است.

هتل توسعه

هتل توسعه همه خوبی های یک هتل 4 ستاره را دارد. به علت قد بلند این هتل، شهر زیر پایتان است و به علت قرار گرفتن در چهارراه آبرسان تبریز دسترسی اش به همه جاهای مهم آسان است. برترین غذاهای تبریزی را مثل کباب و کوفته می توانید در رستوران این هتل امتحان کنید. یکی از معروف ترین قنادی های تبریز، یعنی قنادی تشریفات درست رو به روی هتل قرار گرفته است و پاساژ معروف اسکان نیز در چند قدمی اش قرار گرفته. صرافی، استخر، سالن آمفی تئاتر، سونا و آرایشگاه از امکانات هتل توسعه است.

هزینه اقامت در اتاق یک تخته این هتل 239 هزار تومان تمام می گردد.

هتل اهراب

اگر دلتان بخواهد در هتلی نوساز و مدرن اقامت داشته باشید، دسترسی تان به همه جای شهر مناسب باشد، به جاهای تماشای شهر مثل میدان شهرداری، باغ گلستان و ارگ تبریز نزدیک باشید و به محض بیرون آمدن از هتل و کمی پیاده روی به خیابان کافه ها و رستوران های تبریز، یعنی مغازه های سنگی برسید، هتل اهراب می تواند یکی از گزینه هایتان باشد.

هزینه اقامت در اتاق یک تخته این هتل 108 هزار تومان می گردد.

هتل استقبال

هتل استقبال در مرکز شهر واقع شده. موزه قاجار، آرامگاه شهریار، خانه ثقه الاسلام، همگی در مجاورت هتل واقع شده اند. بلندی هتل نیز مزیتی است برای تماشا تبریز از آن بالا. فضای سبز هتل و رستوران بازش هم برای عوض کردن حال و هوا و تنوع جای دنج و دلچسبی است.

هزینه اقامت در اتاق یک تخته هتل استقبال 177 هزار تومان است.

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین هتل های تبریز برای بودجه های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های تبریز برای بودجه های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید