رنج قیمتی رزرو هتل در کیش

به گزارش وبلاگ وردپرس، کیش یکی از مدرن ترین و البته زیباترین شهرهای ایران است که هر ساله افراد زیادی چه از داخل کشور و چه از خارج به آن سفر می نمایند. در این شهر زیبا می توانید بازی ها و هیجان های مختلف را تجربه کنید، در هتل های لوکس و رویایی اقامت کنید، سوار ماشین های آخرین مدل از برندهای مطرح خارجی شوید و یک خرید دلچسب داشته باشید. در این شهر هتل های لوکس بسیاری مانند هتل سارا کیش و هتل پارمیس کیش وجود دارد که می توانید یک اقامت آرام و لذت بخش در آن ها داشته باشید.

رنج قیمتی رزرو هتل در کیش

جذابیت های سفر به کیش

کیش با قرار گرفتن در جنوب کشور دارای آب و هوایی گرم و شرجی است، بنابراین برترین زمان سفر به این شهر فصل های خنک سال مانند پاییز و زمستان است. در این جزیره جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که می تواند لذت سفر شما را چند برابر کند. در ادامه با بعضی از این جاذبه های گردشگری آشنا خواهیم شد.

آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری کیش، آب انبار آن است.این آب انبار قدیمی به سبک و سیاق آب انبارهای یزد ساخته شده و دارای 5 بادگیر است. این بنا در دوره معاصر و در سال 1372 ساخته شده و از آن برای ذخیره کردن و خنک کردن آن استفاده می شود.

خانه اعیانی کیش

یکی از قدیمی ترین جاذبه های توریستی جزیره که بیش از 800 سال قدمت دارد، خانه اعیانی است. این خانه یکی از بخش های شهر قدیمی و باستانی حریره است که در آن بقایایی از حمام، مسجد، قنات و بندرگاه نیز مشاهده می شود.

شهر زیر زمینی کاریز

اگر دوست دارید یک شهر قدیمی در 16 متری زمین را از نزدیک ببینید، شهر زیر زمینی کاریز یک انتخاب عالی برای شما است. در این شهر زیر زمینی می توانید سنگواره هایی در سقف و دیوار ببینید که بسیاری از باستان شناسان قدمت آن ها را 270 تا 570 میلیون سال پیش می دانند!

کشتی یونانی

امکان ندارد که کسی به کیش سفر نموده و این نماد جزیره را از نزدیک نبیند. این کشتی در سال 1345 در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و اکنون یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود.

ساحل اسکله تفریحی

در این اسکله زیبا می توانید از تماشای صخره های مرجانی و امواج زیبای خلیج فارس لذت ببرید. کافه و رستوران های ساحلی، امکان انجام بازی های آبی متنوع و پر هیجان، تماشای مرغان دریایی و یا قدم زدن در ساحل و اسکله می تواند خاطره شیرین از یک روز در جزیره را برای شما رقم بزند.

هتل های کیش

با توجه به تعداد زیاد مسافر در این جزیره، هتل ها و هتل آپارتمان های زیادی وجود دارد تا مسافران بتوانند حتی در شلوغ ترین روزهای سال نیز سوئیت و یا اتاق مناسب خود را رزرو نمایند. از جمله مهم ترین و شناخته شده ترین هتل های جزیره می توان به هتل سارا کیش، هتل 5 ستاره داریوش، هتل 5 ستاره مارینا پارک، هتل شایان، هتل گلدیس، هتل فانوس و هتل پارمیس کیش اشاره نمود. هر کدام از این هتل ها با توجه به تعداد ستاره های خود امکانات عالی و مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهند تا اقامت آن ها لذت بخش و آرام باشد. در ادامه کمی بیشتر با دو هتل پرطرفدار در جزیره آشنا خواهیم شد.

هتل سارا کیش

اگر در پی یک اقامت خوب با هزینه مناسب هستید، هتل سارا کیش می تواند برترین گزینه برای شما باشد. این هتل 3 ستاره در خیابان رودکی جزیره واقع شده و سال تاسیس آن به سال 1388 باز می شود. این هتل در 3 طبقه ساخته شده و دارای 72 اتاق فول امکانات و عالی است. دسترسی مناسب، کادر حرفه ای، کیفیت بالای خدمات از جمله ویژگی های شاخص این هتل به شمار می رود. برای اقامت در این هتل حداقل باید هزینه ای حدود 700 هزار تومان برای یک اتاق یک تخته پرداخت کنید.

هتل پارمیس کیش

یک هتل لوکس و لاکچری در دل جزیره، هتل پارمیس کیش است. این هتل 5 ستاره در میدان پردیس واقع شده و دارای دسترسی عالی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر است. هتل پارمیس کیش دارای 7 طبقه و 168 اتاق و سوئیت است. تنوع اتاق ها به قدری است که هر شخص با هر سلیقه و بودجه می تواند برترین گزینه را انتخاب کند. فضای سبز زیبا به همراه آلاچیق، رستوران هایی با منو غذایی متنوع ایرانی، فرنگی و دریایی، سالن جلسات و کنفرانس، استخر و جکوزی از امکانات و ویژگی های این هتل به شمار می رود. هزینه 1 شب اقامت برای 1 نفر در این هتل از حدود 1 میلیون تومان شروع می شود.

هزینه رزرو هتل در کیش چقدر است؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، در کیش هتل ها، سوئیت ها و هتل آپارتمان های متعددی وجود دارد که شما می توانید متناسب با بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. به طور میانگین با انتخاب هر کدام از موارد بالا هزینه اقامت برای هر خانواده حداقل 3 نفره می تواند بین 1 میلیون و 500 هزار تومان تا بیش از 5 میلیون تومان متغیر باشد. این هزینه می تواند در روزهای شلوغ سال و یا فصل گرم سال بیشتر و کمتر نیز شود.

منبع: همگردی

به "رنج قیمتی رزرو هتل در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنج قیمتی رزرو هتل در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید