بومی سازی دستگاه تجهیزات بسته بندی مواد غذایی و آرایشی به وسیله دانش بنیان

به گزارش وبلاگ وردپرس، نحوه بسته بندی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی برای حفظ سلامت، کیفیت و ماندگاری، دغدغه تولیدکنندگان است که فعالان یک شرکت دانش بنیان، راهکاری نوآورانه برایش ارائه داده اند.

بومی سازی دستگاه تجهیزات بسته بندی مواد غذایی و آرایشی به وسیله دانش بنیان

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ وردپرس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی صفرعلی زاده مدیر عامل شرکت آذر فرآیند ایرانیان درباره فعالیت این شرکت گفت: دستگاه ساخت نایلون مواد شیمیایی و آرایشی به وسیله این شرکت طراحی و ایران ساخت شده است.

این بسته بندی ها در حوزه صنعت غذایی، سلامت کاربرد دارد و به عبارتی برای بسته بندی هر نوع محصولی آماده است. محصول این شرکت نسبت به نسبت سایر محصولات داخلی از کیفیت بالاتر برخوردار است ضمن آن که قیمتی پایین تر دارد. نوع ایران ساخت این محصول از حیث کارایی و قابلیت ها، با نمونه خارجی برابری می نماید و نمونه ایران ساخت نیز به علت برخورداری از خدمات پشتیبانی، پرکابردتر از نوع وارداتی است.

ساخت مهم ترین بخش تجهیزات بسته بندی محصولات بهداشتی و آرایشی

این دستگاه از بخش های گوناگونی نظیر تونل خنک نماینده، تیغه دوخت و تونل گرمایش تشکیل شده اما اصلی ترین بخش دستگاه شیرینگ پک کوره یا تونل حرارتی این دستگاه است که می تواند نایلون را دور محصولات کشیده و آنها را بسته بندی کند. این بخش مهم که در بسته بندی نایلونی نقش کلیدی ایفا می نماید، اکنون ایران ساخت شده است.

صفر علی زاده مقدار اشتغال زایی مستقیم این شرکت را 20 نفر و غیر مستقیم را 60 نفر مطرح کرد و گفت: بسته بندی جز ملزومات هر کاری است ولی با این وجود اقدامی سلیقه ای است و بعضی برای زیبایی محصول خود از بسته بندی نایلونی استفاده می نمایند و بعضی همچنان از بسته بندی کارتونی استفاده می نمایند.

این فعال فناور، یکی از مهم ترین لازمه های فراوری محصولات دانش بنیان را حمایت از بازارسازی دانست و گفت: مهم ترین لازمه رونق فراوری محصولات داخلی مهار تورم و تحریم است و مشتریان بیشتر در پی جنش با قیمت مناسب تر هستند که باید تمهیدی برای کاهش قیمت تمام شده محصولات ایران ساخت اندیشیده گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بومی سازی دستگاه تجهیزات بسته بندی مواد غذایی و آرایشی به وسیله دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی دستگاه تجهیزات بسته بندی مواد غذایی و آرایشی به وسیله دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید