تئاتر اصلاح گر نازیبایی های اجتماعی در جامعه

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/لرستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنر تئاتر نازیبایی های اجتماعی، اخلاقی و تربیتی در جامعه را اصلاح می کند.

تئاتر اصلاح گر نازیبایی های اجتماعی در جامعه

احمد حسین فتایی در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان که به میزبانی الیگودرز در تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار گشت، با تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: تقارن این میلاد بزرگ با اجرای جشنواره تئاتر لرستان را به فال نیک می گیریم زیرا تئاتر آیینی ترین هنر جهان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه در تئاتر خلوص وجود دارد، شرح داد: تئاتر مادر تمام هنرهاست زیرا تمامی رشته های هنری را در خود دارد و همین موضوع تئاتر را به یک رسانه قدرتمند برای انتقال اصل و اصالت مبدل ساخته که به چرایی و چگونگی شکل گیری پدیده ها در لایه های سطحی و عمیقی می پردازد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در لرستان 31 گروه نمایشی ثبت شده، 6 سالن و 7 پلاتو وجود دارد، اضافه نمود: لرستان دارای پیشینه تاریخی روشنی در هنر تئاتر است و اساتیدی همچون حسین شیدایی، مصطفی عبداللهی، مسعود رایگان، منصور کبیر، نصرت اله مسعودی و زنده یاد خوانساری در دامن این استان رشد یافته و فعالیت خود را در این دیار آغاز کرده اند.

فتایی سپس با تاکید بر جنبه آموزش در رشد و تعالی هنر تئاتر در لرستان، بیان نمود: انتظار داریم مرکز هنرهای نمایشی کشور در زمینه آموزش های تخصصی تئاتر، نگاه ویژه ای به استان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تئاتر اصلاح گر نازیبایی های اجتماعی در جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر اصلاح گر نازیبایی های اجتماعی در جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید