تئاتر

تصاویر ، پشت صحنه سریال تازه سروش صحت چه می گذرد؟ ، آقا رشید: شاید فردا خبر بدهند که من فوت نموده ام...

قدرت الله ایزدی یا همان آقا رشید در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره گفت: در این سریال نقشی را به نام عموجلال بازی می کنم. زمان تصویربرداری هر جا که از نقش عموجلال بیرون می آمدم و رشید می شدم، کارگردان سریع کات می دادند و می گفتند عزیزم رشید نشو!

16 مرداد 1402

بازیگر سینما و تلویزیون در 38 سالگی درگذشت

فرشاد کلباسی بازیگر و دستیار کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما در 38 سالگی درگذشت.

28 خرداد 1402

انتقال دست فروشان تئاتر شهر به زمینهای معرفی شده به وسیله شهرداری

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات واصله، انتقال دست فروشان تئاتر شهر به زمینهای معرفی شده به وسیله شهرداری صورت می گیرد.

15 خرداد 1402

افزایش قطارهای خط 3 متروی تهران در ساعات پیک ترافیک

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای طرح های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط 3 بخصوص در ایستگاه تقاطعی تئاتر شهر خبر داد.

9 آبان 1401

4 منطقه گردشگری بهشتی در سوئیس

سلام نو: قله های سر به فلک کشیده آلپ، دریاچه های آبی درخشان، دره های زمرد، یخچال های طبیعی و دهکده های زیبای کنار دریاچه این کشور محصور در خشکی را با زیبایی خاصی آغشته کرده است. در میان دره های کوهستانی و دریاچه ها، استراحتگاه های بین المللی در سطح جهانی...

7 مهر 1401

10 مرکز خرید مقرون به صرفه استانبول

آوت لت ها (Outlet) مراکز خریدی هستند که این روزها بین علاقمندان خرید در استانبول بسیار پرطرفدارند. در این مراکز خرید شما می توانید اجناسی را پیدا کنید که هیشه در تخفیف هستند و قیمت های مناسبی دارند. ایده این نوع فروشگاه ها در اصل از ایالات متحده آمریکا گرفته...

30 شهریور 1401

ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت

با توجه به استقبال بازدیدهای مردمی و گردشگران داخلی و خارجی در روزهای به جای مانده تابستان از دهم شهریور تا 14 مهر که همزمان با هفته گردشگری و روز تهران است، زمان بازدید از برج آزادی به ساعت 21 تغییر یافت.

19 شهریور 1401

عکسی که الهام پاوه نژاد منتشر کرد و جنجالی شد

الهام پاوه نژاد تصویری در کنار سعید پورصمیمی در صفحه اش منتشر کرد که بازتاب های فراوانی داشت.

7 شهریور 1401

ببینید ، ماجرای مجذوب کننده بازیگر شدن طناز طباطبایی ، پدرم گفت اجازه نمی دهم از توی کوچه بازیگر شوی...

گفتگوی تصویری طنازطباطبایی و ماجرای جالبی که او را به دنیای بازیگری کشانده است منتشر و پربازدید شده است.

29 مرداد 1401

وقتی حقوق یک نوازنده با آنگلا مرکل برابر است!

ولفگانگ ونگنروت ـ رهبر ارکستر آلمانی ـ که طی تعطیلات عید فطر به مدت سه شب به همراه ارکستر سمفونیک تهران به روی صحنه رفت، در گفت وگویی درباره راه چاره هایی صحبت کرد که می توان برای بهبود شرایط ارکستر سمفونیک تهران به کار گرفت.

7 تیر 1401

16 مورد از جاهای تفریحی کرج برای سفر یک روزه

می دانستید کرج را به عنوان ایران کوچک می شناسند؟ حالا چرا؟ قبل از اینکه در خصوص جاهای تفریحی کرج بگویم، بدانید که کرج مرکز استان البرز است و برای پارک های زیبا و فضای سبزتر و تازه اش شناخته شده. دوم اینکه کرج موزه ها و مکان های تاریخی بی نظیری هم دارد که...

9 خرداد 1401

معرفی هتل 3 ستاره سناتور در بارسلونا

هتل سناتور بارسلونا | Aparthotel Senator Barcelonaهتل آپارتمانی 5 طبقه است که توانسته جزو هتل های 3 ستاره خوب بارسلونا باشد. هتل سناتور بارسلونا Aparthotel Senator Barcelona در منطقه مسکونی دلپذیر آگوستا و سنت گرواسی قرار گرفته است؛ به طوری که تا خانه ویسنز و خانه میلا تنها 2 کیلومتر...

15 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 5 ستاره گرند سنترال در بارسلونا

هتل گرند سنترال بارسلونا | Grand Hotel Centralتراس زیبای این هتل 5 ستاره با نمایی خیره کننده از شهر بارسلونا و استخر شما را مجذوب خود می نماید. هتل گرند سنترال بارسلونا Grand Hotel Central درست در کنار کلیسای جامع بارسلونا قرار گرفته است و نمایی زیبا به ناحیه گوتیک و دیوارهای...

5 اردیبهشت 1401

مراکز خرید بارسلونا؛ از دیگنال مار تا خیابان پسیج د گارسیا

نام بارسلونا که می آید تصاویری چون فوتبال، معماری، گردشگری و مواردی دیگر در فکر ما نمایان می شوند. در این مقاله با مراکز خرید بارسلون آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

16 بهمن 1400

عکس استایل دخترانه شهره سلطانی در 52 سالگی

خبرنگاران : تیپ شیک و ساده شهره سلطانی را در کنار نعیمه نظام دوست مشاهده کنید.

16 بهمن 1400

برترین هتل های تبریز برای بودجه های مختلف

برترین هتل های تبریز، خود، مثل یک شهرند و همه جور امکاناتی در آنها پیدا می گردد، به طوریکه به اصلاح آب در دلتان تکان نمی خورد. بیشتر این هتل ها در مرکز این شهر تاریخی و نزدیک جاهای دیدنی قرار گرفته اند.

20 دی 1400

خبرنگاران نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی در پایتخت برگزار می گردد

تهران-خبرنگاران-رئیس پردیس تئاتر تهران گفت: این پردیس نخستین مسابقه مجازی تئاتر کاغذی را با شعار شادی و نشاط در خانواده ویژه بچه ها و نوجوانان برگزار می نماید.

23 اسفند 1399

اعلام نتایج اولیه بخش مرور دیگرگونه های اجرایی

نتایج اولیه بخش مرور دیگرگونه های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

22 دی 1398

تئاتر اصلاح گر نازیبایی های اجتماعی در جامعه

خبرنگاران/لرستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنر تئاتر نازیبایی های اجتماعی، اخلاقی و تربیتی در جامعه را اصلاح می کند.

18 دی 1398