تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی

به گزارش وبلاگ وردپرس، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، از تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی خبر داده شد.

تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی

جعفر صفاخواه اظهار کرد: هم استانی های گرامی با مراجعه به فروشگاه های صنایع دستی زیر نظر این اداره کل می توانند از تخفیف 15 درصدی خرید صنایع دستی برخوردار شوند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان شاهرود تا 25 خرداد را از دیگر برنامه های این هفته در استان اعلام نمود و گفت: ملاقات با هنرمندان پیشکسوت و بازدید از کارگاه های صنایع دستی از جمله این برنامه هاست.

صفاخواه از برگزاری نشست صمیمانه مدیرکل با هنرمندان صنایع دستی استان اطلاع داد و اضافه کرد: معرفی صنایع دستی استان در فضای مجازی، برگزاری مسابقه عکاسی از آثار فاخر صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه های محلی صنایع دستی در اقامتگاه های بومگردی از دیگر برنامه ها است.

وی به برگزاری کارگاه فراوری زنده (ورکشاپ) فراوری سفال خاکستر در شاهرود و لعاب ماکرو کریستال در سمنان اشاره نمود و گفت: در این هفته دوره آموزشی شاغلان صنایع دستی استان با عنوان های بازاریابی فروش محصولات صنایع دستی و طراحی و نمونه سازی محصول برگزار می گردد.

صفاخواه از برگزاری نمایشگاه دست بافته های داری در موزه گرمابه پهنه سمنان اطلاع داد و اضافه کرد: جشنواره سفر به کویر، پخت دیگی سنگی و بازدید از کارگاه های صنایع دستی شهرستان سمنان در روستاهای خیرآباد و دلازیان در هفته صنایع دستی برگزار می گردد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برگزاری ورکشاپ های آموزشی رایگان در رشته های چرم، نقاشی پشت شیشه، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در باغ موزه امیر سمنان، همایش تقدیر از فعالان صنایع دستی و ملاقات با ائمه آدینه استان از دیگر برنامه های این هفته در استان سمنان است.

منبع: همگردی

به "تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید