توزیع 270 تن انواع کالاهای اساسی در دامغان طی کمتر از یک ماه

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/سمنان رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان دامغان گفت: در یک ماه گذشته ، بالغ بر 270 تن انواع کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم در شهرستان دامغان توزیع گشت.

توزیع 270 تن انواع کالاهای اساسی در دامغان طی کمتر از یک ماه

حمید صالحی 29آذرماه با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به گستردگی تقاضای مردم دامغان برای خرید کالاهای اساسی مورد احتیاج خود، این اداره به جهت پاسخگویی به تقاضای مردم و تنظیم بازار اقدام به توزیع بیش از 270 تن انواع کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم منجمله برنج ، روغن ، شکر، مرغ گرم و مرغ منجمد در شهرستان دامغان کرده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای آذرماه تا کنون در حدود 30 تن برنج هندی ، 100 تن گوشت مرغ گرم، 26 تن مرغ منجمد، 76 تن شکر بسته بندی ، چهار هزار و 200 حلب روغن نیمه جامد و در حدود 38هزار عدد روغن مایع به وسیله فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان این اطمینان را به مردم دامغان داد که فرایند توزیع کالاهای اساسی تا ایجاد آرامش در بازار همچنان ادامه دارد و ادامه داد: انتظار داریم خرید مردم به مقدار احتیاج خود باشد تا انشالله احتکار خانگی صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی شامل گرانفروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن 124 سامانه ستاد خبری تماس گرفته و مراتب را اعلام تا در اسرع وقت موضوع تخلف پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع 270 تن انواع کالاهای اساسی در دامغان طی کمتر از یک ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 270 تن انواع کالاهای اساسی در دامغان طی کمتر از یک ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید