شرح دانشگاه امیرکبیر درباره اقدام به مرگ دانشجوی دختر

به گزارش وبلاگ وردپرس، ایلنا نوشت: رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درمورد اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: این دانشجو چند عمل داشته که رضایت بخش بوده و فعلا در بیمارستان است و ما امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل خود را به دست بیاورد.

شرح دانشگاه امیرکبیر درباره اقدام به مرگ دانشجوی دختر

سید حسن قدسی پور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درمورد آخرین شرایط یکی از دانشجویان کارشناسی دختر دانشکده مهندسی برق این دانشگاه که چهارشنبه 19 بهمن ماه اقدام به پرتاب خود از طبقه چهارم ساختمان ابوریحان نموده بود، اظهار کرد: این عمل اقدام به خودکشی بود و خداراشکر حادثه بدی رخ نداده است. ظاهرا واحد های درسی این دانشجو تمام شده بود و به نوعی در شرف فارغ التحصیلی بوده است.

قدسی پور توضیح داد: این دانشجو چند عمل داشته که رضایت بخش بوده و فعلا در بیمارستان است و ما امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل خود را به دست بیاورند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص دلیل انجام چنین اقداماتی به وسیله دانشجویان که مدتی قبل هم دو اقدام با هدف خودکشی در دانشگاه تهران اجرا شده بود، و نقش مشاوران دانشگاه در این شرایط گفت: از همان لحظه اول همکاران مشاور وارد عمل شدند اتفاقا دفتر مشاوره دانشگاه ما بسیار هم فعال است و به دقت به چنین مواردی رسیدگی می کنند و این افراد تحت نظر هستند و جویای حال آن ها هستیم.

قدسی پور با بیان اینکه شنیدن چنین اخباری بسیار ناراحت کننده است، اضافه کرد: بعضی دانشجویان چنین مشکلاتی را دارند، اما همه کوشش مان این است که هرچه کمتر شاهد چنین اقداماتی باشیم و التیام و سلامت برای این دوستان برقرار باشد و امیدواریم دیگر چنین اتفاقات ناخوشایندی نداشته باشیم.

در پی حادثه مذکور، روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد.

متأسفانه یکی از دانشجویان کارشناسی دختر دانشکده مهندسی برق در روز چهارشنبه19 بهمن1401 اقدام به پرتاب خود از طبقه چهارم ساختمان ابوریحان نمود که بعد از وقوع حادثه مسئولین دانشگاه و اورژانس در صحنه حاضر گشته و دانشجوی مصدوم را به یکی از مراکز بیمارستانی منتقل می کنند.

با توجه به صدمات وارده خوشبختانه با کوشش کادر درمان و پیگیری مسئولین ذیربط شرایط عمومی ایشان پایدار و مساعد گزارش شده است.

بدیهی است مسئولین دانشگاه تا بهبودی کامل، پیگیر مداوای ایشان خواهند بود.

شایان ذکر است خانواده دانشجوی مورد نظر نیز از دقایق اولیه در جریان موضوع قرار گرفته اند.

منبع: فرارو

به "شرح دانشگاه امیرکبیر درباره اقدام به مرگ دانشجوی دختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دانشگاه امیرکبیر درباره اقدام به مرگ دانشجوی دختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید