دموی بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 روی تمام پلتفرم ها عرضه شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، بازسازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4 Remake) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار در سال 2023 میلادی است. این بازی هواداران به شدت زیادی در جهان داشته و بعضی از افراد آن را برترین بازی این مجموعه می دانند. شایعات بازسازی این بازی نیز بسیار زیاد بود تا اینکه چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که این بازسازی در حال ساخته شدن است.

دموی بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 روی تمام پلتفرم ها عرضه شد

حال که به لحظه عرضه این بازی نزدیک می شویم، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک نسخه دمو از آن عرضه کند. این نسخه دمو اره برقی (Chainsaw) نام داشته و برای کنسول های نسل 9 و پلی استیشن 4 به همراه کامپیوتر در دسترس خواهد بود. کپکام (Capcom) خواسته تا با عرضه این دمو توجه هواداران را به بازی اصلی جلب بکند.

شما در این نسخه دمو بخش کوچکی از بازی رزیدنت اویل 4 را تجربه خواهید کرد. این نسخه از بازی بسیار خاص بوده و برخلاف نسخه دموی عناوین دیگر، محدودیت زمانی یا تعداد دفعات ندارد. به همین علت شما می توانید بارها آن را تجربه نموده و با جزئیات بازی آشنا شوید. همینطور اینکه هواداران قدیمی رزیدنت اویل می توانند تفاوت های میان دو نسخه را متوجه شوند.

بازسازی رزیدنت اویل 4 با نسخه اصلی تفاوت های زیادی دارد. از گیم پلی گرفته تا گرافیک و طراحی کلی بازی همگی دستخوش تغییرات بزرگی شدند. از طرفی این بازی به شکلی بهینه شده که روی دستگاه های نو نیز به راحتی قابل تجربه بوده و حس قدیمی بودن را به کاربر منتقل نکند.

کپکام روند بازسازی عناوین قدیمی رزیدنت اویل را با شماره 2 آغاز کرد. بازسازی رزیدنت اویل 2 توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و همین باعث شد تا کپکام به روند خود ادامه دهد. این بازسازی ها گرافیک بازی را به شدت بهتر نموده و از طرفی گیم پلی آن را نیز به طور کامل نو می نمایند. به همین علت گیمرهای نو نیز می توانند از عناوین قدیمی لذت برده و افراد با سابقه نیز می توانند از این بازسازی ها لذت ببرند.

تا اینجا نیز کپکام در روند بازسازی بسیار خوب عمل نموده است. حال باید دید که رزیدنت اویل 4 چگونه عمل خواهد نمود. بازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 4 فروردین (24 مارچ) برای کنسول های نسل 9، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

30,000,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,107,200 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,581,890

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,680,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "دموی بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 روی تمام پلتفرم ها عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 روی تمام پلتفرم ها عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید