راز دلهره آور گورستان عروسک ها چیست؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، در این مطلب قصد داریم به جزیره ای خاص سفر کنیم. جزیره ای ترسناک با داستانی غم انگیز.

راز دلهره آور گورستان عروسک ها چیست؟

جزیره عروسک ها به طور حتم یکی از عجیب ترین مقاصدی است که می توان به آن سفر کرد. این شهر اسرار آمیز در مسافت کوتاهی از مکزیکوسیتی قرار گرفته، و با ساکنین خاص خود چشم انداز ای ترسناک و خیره کننده را به نمایش گذاشته است. با ما در وبلاگ وردپرس همراه باشید تا با جزیره عروسک ها در مکزیک آشنا شوید.

جزیره عروسک ها در مکزیک

جمعیت این جزیره را عروسک هایی زشت و ترسناک تشکیل می دهند. در گذشته تنها یک پیرمرد در کل جزیره سکونت داشته است. این جزیره مملو از مناظری است که نمی توان مثل و مانند آن ها را در هیچ منطقه دیگری در جهان مشاهده کرد.

جزیره عروسک ها در مکزیک گورستانی وسیع از عروسک هایی است که در گوشه و کنار آن آویزانند. فرقی نمی کند جزو گردشگران پر دل و جرات باشید یا خیر. با ورود به فضای جزیره ترسی عجیب تمام وجودتان را فرا می گیرد. این درست همان چیزی است که موجب شده جزیره عروسک ها به عنوان یکی از ترسناک ترین منطقه ها توریستی در جهان شناخته گردد و همیشه در صدر عجیب ترین های گردشگری باقی بماند.

جزیره عروسک ها کجاست؟

جزیره عروسک ها در جنوب شهر مکزیکو سیتی واقع شده و امروزه به عنوان یکی از پرترددترین نقاط گردشگری منطقه جایگاهی خاص در مکزیک را به خود اختصاص داده است.

می توانید در گوشه و کنار جزیره با اندام های ترسناک و وهم انگیز عروسک ها روبه رو شوید. عروسک هایی که از تنه درخت ها و شاخه هایشان آویزانند. عروسک های رها شده بر روی زمین. عروسک هایی با چشم های باز و اندام های کثیف و گل آلود. اگر به تماشا مطالب خاص گردشگری علاقه دارید، روستای ایرانی که کوچه و خیابان ندارد را بخوانید.

راز گورستان عروسک ها چست؟

به طور حتم اولین مسئله ای که با سفر به این جزیره رازآلود با آن روبرو می شوید غم و انرژی دلهره آوری است که در فضا احساس می گردد. داستان از این قرار است که بیش از نیم قرن پیش، مردی به نام دون ژولیان سانتانا، تن بی جان دختر بچه ای را در کانالی حوالی جزیره، از آب گرفت. چندی پس از آن، عروسکی که بر روی آب کانال شناور بود را از آب بیرون کشید و به تنه یکی از درختان جزیره آویزان کرد.

او اعتقاد داشت این مسئله روح دختر را به آرامش می رساند و موجب می گردد که دخترک احساس شادی کند. به طور حتم این داستان همین جا به خاتمه نرسید. چراکه یک عروسک نمی توانست بار حفاظت از جزیره را به دوش بکشد و موجبات آرامش روح دخترک مرده را فراهم کند. این جریان باعث شد که دون ژولیان به عنوان شکارچی عروسک های رها شده، منطقه را زیر پا بگذارد و صدها عروسک را در جزیره دلهره آورش جمع آوری کند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند قلعه متروک، جاذبه گردشگری متفاوت کبودرآهنگ.

منبع: پیام دلتا

به "راز دلهره آور گورستان عروسک ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز دلهره آور گورستان عروسک ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید