عملیات گسترده برای دستگیری سرباز تا دندان مسلح افراطی در بلژیک

به گزارش وبلاگ وردپرس، یگان ویژه پلیس بلژیک جستجوی گسترده ای برای پیدا کردن و بازداشت یورگن کانینگز آغاز کرده و اعلام کرده کانینگز که مربی تیراندازی در ارتش بوده بعد از این که تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات با خود برداشته، ناپدید شده است و قبل از این کار هم تهدید هایی را مطرح کرده بوده که موجب نگرانی پلیس شده است.

عملیات گسترده برای دستگیری سرباز تا دندان مسلح افراطی در بلژیک

به گزارش وبلاگ وردپرس، رسانه های بلژیک می گویند او اسلحه و مهمات سنگین را از پایگاه نظامی لئوپولدزبرگ برداشته است. سوالی که در رسانه های این کشور طرح شده این است که چرا او که به داشتن دیدگاهی همدلانه با راست افراطی شهره بوده اجازه دسترسی به انبار تسلیحات داشته است.

آن طور که گفته شده او مارک ون رنست، ویروس شناس و مدیر ستاد مبارزه با کرونا بلژیک را تهدید کرده بوده است و همین موضوع باعث شده حالا پلیس رنست و خانواده او را به مکانی امن منتقل کند.

پلیس با انتشار آگهی عمومی از مردم منطقه دیلسان-ستوکم خواسته که در صورت مشاهده یورگن کانینگز با او روبرو نشوند و تنها محل حضور او را گزارش کنند.

پلیس تاکید کرده که او بسیار خطرناک و به لحاظ معیار تهدید در رتبه 4 قرار می گیرد و ممکن است نقشه حمله به افراد یا موسساتی را در سر داشته باشد.

در ساعات پایانی روز گذشته، سه شنبه، و بامداد چهارشنبه پلیس عملیات گسترده جستجو را در منطقه دیلسان-ستوکم از استان لیمبرگ انجام داد؛ جایی که گزارش شده بود خودرو متعلق به مظنون در نزدیکی یک محوطه جنگلی پیدا شده و درون خودرو هم انواع و اقسام سلاح های سنگین جنگی و مهمات پیدا شده است.

پلیس از داخل این خودرو راکت های ضد تانک و مهمات و اسلحه ها پیدا کرد؛ از جمله مسلسل دستی و جلیقه ضدگلوله. پلیس معتقد است او هر جا هست هنوز تعداد قابل ملاحظه ای سلاح و مهمات همراه خود دارد.

پلیس منطقه ای به وسعت 12 هزار هکتار در نزدیکی مرز هلند را محاصره کرده و در اطلاعیه خود از این مربی تیراندازی ارتش به نام افراطی گرای بالقوه سیار خشن نام برده است.

وی در یادداشت هایی که از خود به جا گذاشته صحبت از مبارزه خونین با پلیس به میان آورده و گفته او دیگر نمی تواند در جامعه ای زیست کند که سیاستمداران و ویروس شناسان همه چی را از ما گرفته اند.

منبع: فرارو

به "عملیات گسترده برای دستگیری سرباز تا دندان مسلح افراطی در بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گسترده برای دستگیری سرباز تا دندان مسلح افراطی در بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید