فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره UPVC

به گزارش وبلاگ وردپرس، درب و پنجره از جمله اجزای جدا نشدنی بناها یا ساختمان ها هستند و قسمت عمده ای از یک بنای مسکونی یا اداری را درب و پنجره آن تشکیل می دهند. به عبارت دیگر درب و پنجره ها تاثیر زیادی در ظاهر و مدیریت مصرف انرژی ساختمان دارند. در نتیجه هنگام ساخت یا بازسازی یک بنا باید به کیفیت، مدل و نوع درب و پنجره بسیار دقت کرد. چندین سال است که خرید پنجره دوجداره و درب های حاوی پروفیل upvc به نسبت دیگر مصالح ساختمانی با دقت بیشتری انجام می گیرد. با توجه به اهمیت، مزایا متعدد و نقش درب و پنجره دوجداره، در ادامه مطلب به موضوعاتی همانند تعریف درب و پنجره دوجداره، مزایا استفاده از آن ها، نکات مهم خرید پنجره دوجداره و درب دوجداره، قیمت و شرایط فروش اقساطی آن ها پرداخته ایم.

فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره UPVC

تعریف درب و پنجره دوجداره

منظور از درب و پنجره های دوجداره، نوعی درب یا پنجره بوده که شیشه های به کار رفته در آن ها، از دو یا چند لایه شیشه موازی هم تشکیل شده است. معمولا میان این دو شیشه یک فاصله چند میلی متری وجود دارد و فضای خالی بین آن ها نیز با گازهای بی اثر یا گاز آرگون پر می گردد. پس از پر کردن شیشه ها با گازهای مخصوص، شیشه ها به یاری مواد مخصوص درزبندی می گردند تا هوا یا گاز میان شیشه ها خارج نگردد.

فاصله و هوای موجود میان شیشه ها و درزبندی آن ها علت اصلی تمایز شیشه های دوجداره از شیشه های معمولی است یا به عبارتی فاصله بین شیشه ها و گاز موجود در آن ها، از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید.

مزایا استفاده از درب و پنجره دوجداره

در قسمت قبل به طور مختصر در خصوص ساختار شیشه های دوجداره پرداخته شد. در حال حاضر در بیشتر ساختمان های نو ساز یا بازسازی شده از درب و پنجره های دوجداره استفاده می گردد، زیرا دارای مزایا متعددی هستند. در ادامه تنها به چهار مورد از ده ها مزیت استفاده از در و پنجره دوجداره اشاره شده است:

  1. صرفه جویی و ذخیره انرژی: اولین مزیت استفاده از درب و پنجره های دوجداره است، زیرا در فصل زمستان از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری می نمایند.
  2. امنیت بیشتر: ساختار ویژه شیشه های دوجداره باعث شده تا به آسانی شکسته نشوند، در نتیجه کار سارقان برای شکستن شیشه ها و وارد شدن به ساختمان ها بسیار سخت می گردد.
  3. کاهش صداهای مزاحم: فضای موجود میان شیشه ها در واقع عایق صوتی بوده و از ورود صداهای مزاحم بیرون به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  4. جلوگیری از ورود اشعه مضر: ساختار ویژه این شیشه ها باعث شده تا بتوانند هر نوع اشعه مضر مانند اشعه ماوراء بنفش را مهار نمایند.

نکات مهم هنگام خرید پنجره دوجداره و درب دوجداره

  1. آنالیز کیفیت و جنس پروفیل درب و پنجره اولین نکته ای است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد که معمولا برترین جنس برای پروفیل upvc است.
  2. توجه به جنس و مقاومت نواری که در درزبندی درب یا پنجره استفاده شده نیز نکته مهم دیگری است که در زمان خرید باید به آن دقت کرد. لاستیک EPDM یکی از با دوام ترین لاستیک های به کار رفته در پنجره های دوجداره است.
  3. کیفیت و نوع یراق آلات درب و پنجره نیز از جمله موارد مهمی است که در زمان خرید باید مورد آنالیز قرار بگیرد.
  4. کیفیت و ضخامت شیشه نیز فاکتور مهم دیگری است که خریداران هنگام خرید پنجره دوجداره باید به آن توجه نمایند.

قیمت درب و پنجره دوجداره و هزینه تعویض آن ها

موارد متعددی همانند ابعاد، میزان، کیفیت و ضخامت شیشه دوجداره، یراق آلات در وپنجره، تعداد درب و پنجره های ساختمان و… وجود دارد که می تواند بر قیمت یا هزینه تعویض آن ها تاثیرگذار باشد. بعلاوه پنجره ها باید بر روی یک قاب یا پروفیل نصب شوند، در نتیجه هزینه نهایی به قیمت و هزینه خرید پروفیل در و پنجره نیز بستگی دارد. معمولا پروفیل های درب و پنجره را از موادی مثل چوب، آلومینیوم، upvc و… می سازند که قیمت هر یک از آن ها با دیگری فرق دارد. پروفیل upvc هافمن به علت کیفیت بالایی که دارد از جمله پرمصرف ترین پروفیل موجود در بازار کشور به حساب می آید.

شرایط فروش اقساطی درب و پنجره

در حال حاضر با توجه افزایش قیمت تجهیزات ساختمانی از جمله درب و پنجره های دوجداره، خریداران امکان خرید پنجره دوجداره یا خرید پروفیل در و پنجره به صورت نقدی را ندارند. به همین علت بیشتر فروشگاه ها و شرکت های فراوری نماینده درب و پنجره دوجداره محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می رسانند. هر یک از این شرکت ها برای فروش اقساطی دارای یک سری شرایط مخصوص به خود هستند، اما متداول ترین شرایط فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره UPVC به صورت زیر است:

  1. پرداخت 40% از هزینه کل به صورت نقدی به شرکت یا فروشگاه
  2. پرداخت 60% هزینه به وسیله تحویل 4 چک به شرکت یا فروشگاه

شرکت هافمن نیز یکی از فراوری نمایندگان انواع پروفیل و درب و پنجره در کشور بوده که شرایط ویژه ای را برای خرید پروفیل در و پنجره و خرید پنجره دوجداره در نظر گرفته است. خریداران محترم جهت دریافت اطلاعات دقیق در خصوص شرایط فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره و قیمت پروفیل upvc هافمن می توانند به سایت هافمن مراجعه نمایند.

طرح معاوضه درب و پنجره های قدیمی با محصولات دوجداره هافمن

درب و پنجره های قدیمی سبب هدر رفت انرژی و زشت شدن ظاهر ساختمان می شوند. از آنجایی که با توجه به رشد جمعیت سرعت اتمام منابع انرژی افزایش پیدا نموده است، باید در مصرف این منابع صرفه جویی کرد. شرکت بزرگ هافمن به منظور یاری به حفظ منابع انرژی و زیباتر شدن ظاهر ساختمان ها، طرحی به نام تعویض پنجره قدیمی راه اندازی نموده که شامل چهار مرحله زیر است:

  1. مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان
  2. میزان گیری فضای به صورت رایگان
  3. اعلام طرح و هزینه کاملا رایگان
  4. نصب

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح و قیمت پروفیل upvc هافمن می توانید به سایت هافمن مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره UPVC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره UPVC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید