مراکز خرید و اوت لت های بلگراد، صربستان

به گزارش وبلاگ وردپرس، بلگراد، مرکز صربستان، مراکز خرید و اوت لت های متعددی دارد. با بهترین مجموعه های تجاری بلگراد آشنا شوید.

مراکز خرید و اوت لت های بلگراد، صربستان

بلگراد مرکز صربستان، مثل بسیاری از مرکز های دنیا، شهری شلوغ و مدرن است و یکی از مراکز تجاری بزرگ کشور محسوب می شود. در نتیجه مراکز خرید فراوانی دارد. اگر برای سفر به بلگراد برنامه ریزی می کنید، بد نیست قبل از سفر در مورد مراکز تجاری این شهر اطلاعاتی داشته باشید تا در موقع لزوم، یک یا چند مورد از آن ها را برای سر زدن انتخاب کنید. از این مراکز، علاوه بر پوشاک و محصولات مد از بهترین برندهای داخلی و خارجی، انواع سوغات و صنایع دستی هم عرضه می شود.

مرکز خرید UŠĆE

این مرکز خرید، بزرگ ترین و مدرن ترین مجموعه تجاری در صربستان است. بیش از 140 فروشگاه، یک سوپرمارکت، فودکورت، مجموعه سینمایی با 11 پرده، سالن بولینگ، تفریحات و تفریح های خانوادگی و پارکینگ رایگان برای بیش از 1300 خودرو، از امکانات این مجموعه است. اگر برای بازدید از این مجموعه وقت می گذارید، حتما بستنی هایی که در طبقه اول به فروش می رسد، امتحان کنید. این مرکز هر روز از 10 صبح تا 10 شب باز است. با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متعدد، چیزی فراتر از یک مرکز خرید ساده است و در واقع یک مجموعه تفریحی کامل محسوب می شود.

مرکز خرید دلتا سیتی (DELTA CITY)

این مرکز خرید بزرگ در منطقه نیوبلگراد قرار گرفته است. چندین فروشگاه، سینما، سالن بولینگ، یک زمین بازی بزرگ مخصوص بچه ها، کافی شاپ و رستوران، بخش های مختلف دلتا سیتی را تشکیل می دهند. اتحادیه بین المللی مراکز خرید، در سال 2009 این مرکز خرید را از میان 41 مرکز خرید از 19 کشوری که در رقابت شرکت کرده بودند، به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا انتخاب کرد. این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید زیرا (ZIRA)

این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و یکی از مدرن ترین مراکز خرید این کشور است. وسعت این مجموعه 7 هزار مترمربع است که شامل بخشی برای خرید، تفریح و تفریح، پارکینگ زیرزمینی با ظرفیت 450 خودرو است. از میان امکانات متعدد این مجموعه می توان به سوپرمارکت، مرکز خرید، بخش تجاری، هتل و... اشاره کرد. مرکز خرید این مجموعه از دوشنبه تا شنبه از 9 صبح تا 10 شب و یکشنبه ها از 9 صبح تا 8 شب باز است.

در این مجموعه خدمات متنوعی به خریداران عرضه می شود. بهترین فروشگاه ها از برندهای برتر، سوپرمارکت، فروشگاه های پوشاک و کفش، لوازم خانه، کالاهای دیجیتال و سایر محصولات، بخش های مختلف این مرکز را تشکیل می دهند. از دیگر امکانات آن می توان به مرکز تناسب اندام و زمین بازی مخصوص بچه ها اشاره کرد. علاوه بر فروشگاه های عالی، تعدادی از بهترین رستوران های شهر در این مجموعه قرار دارند. مثلا رستوران پیکولو که غذای مدیترانه ای سرو می کند.

مرکز اوت لت BN BOSS

این اوت لت نسبتا کوچک است، اما بهتر است که آن را بشناسید و برای سر زدن به آن، برنامه ریزی کنید. به خصوص اگر می خواهید پوشاک ورزشی را با قیمت مناسب خریداری کنید. این مرکز در یکی از منطقه ها حومه شهر، منطقه Zemun در طرف دیگر رود دانوب قرار گرفته است و با اتوبوس می توانید به راحتی خود را به آنجا برسانید.

مرکز اوت لت IMMO

این مجموعه، اولین مرکز اوت لت واقعی در صربستان است. در منطقه نیو بلگراد قرار گرفته است، بنابراین دسترسی به آن بسیار راحت است. تنوع وسیعی از کالاهای باکیفیت با قیمت های پایین و تخفیف های باورنکردنی در این مجموعه عرضه می شود و خرید از یک اوت لت واقعی را با تخفیف های عالی، تجربه خواهید کرد. تعداد فروشگاه های این مرکز زیاد نیست، ولی برندهای بزرگ و مشهوری را خواهید دید از جمله بهترین برندهای داخلی صربستان.

این مرکز اوت لت از دوشنبه تا شنبه از 9 صبح تا 9 و نیم شب و یکشنبه ها از 11 تا 19 باز است.

مرکز اوت لت INĐIJA

این مرکز، تازهترین و بزرگ ترین مرکز خرید اوت لت در صربستان است. بیش از 50 برند در 60 فروشگاه، در این مجموعه کالاهای باکیفیت و متنوع خود را با تخفیف های 30 تا 70 درصدی عرضه می کنند. این مرکز در منطقه Inđija واقع شده است که با ماشین 30 دقیقه از بلگراد فاصله دارد.

مرکز اوت لت Inđija هر روز از 10 صبح تا 9 شب فعالیت می کند.

مرکز خرید STADION

این مرکز خرید مدرن و زیبا، یک استادیوم فوتبال هم دارد. هم زمان می توانید تفریح کنید، در فروشگاه ها قدم بزنید و یک مسابقه فوتبال را از نزدیک ببینید. در این مرکز خرید، برندهای مطرح خارجی و بسیاری از برندهای باکیفیت داخلی، بهترین محصولات خود را عرضه می کنند. در وب سایت این مرکز می توانید اطلاعات کاملی را در مورد حراج ها و تخفیف ها به دست آورید. ساعت کار این مرکز هر روز از 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز تجاری و تفریحی Zemun park

این مجموعه ، اولین پارک خرده فروشی (مراکز خرید بسیار بزرگ و وسیع) در بلگراد است که بیش از 70 امکان تجاری دارد. همچنین یک پارک تفریحی برای تمام اعضای خانواده، بخش دیگری از این مجموعه بزرگ را تشکیل می دهد. این مجموعه در یک منطقه پر رفت و آمد و شلوغ قرار گرفته است و کاملا دوستدار طبیعت است. مجموعه Zemun park، غیر از مراکز تجاری، امکانات تفریحی و تفریح فراوانی دارد و در واقع یک مجموعه تفریحی کامل است. بزرگ ترین زمین بازی مخصوص بچه ها در صربستان، در همین مرکز قرار گرفته است. ظرفیت پارکینگ مجموعه، 640 خودرو است. چندین رستوران و کافه، فروشگاه های برندهای برتر مد، فروشگاه های لوازم بچه ها و اسباب بازی فروشی، فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه و فروشگاه های عرضه کالاهای دیجیتال، بخش های مختلف این مرکز تجاری را تشکیل می دهند. ساعت کار این مجموعه هر روز از 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید Sremska

این مرکز در خیابانی به همین نام قرار گرفته است و وسعت آن در حدود 2300 مترمربع است. 40 فروشگاه در این مجموعه، بهترین محصولات خود را عرضه می کنند. مجموعه تجاری Sremska در مرکز بلگراد و در نزدیکی منطقه مخصوص عابر پیاده یعنی خیابان Knez Mihailova قرار گرفته است. این مجموعه در چهار طبقه، طیف وسیعی از کالاها را عرضه می کند و تنوع آن ها بسیار قابل توجه است. قنادی و نانوایی، کتاب فروشی، کافه، بوتیک، فروشگاه های برندهای برتر مد چه داخلی و چه خارجی و انواع فروشگاه های اختصاصی در این مرکز، میزبان خریداران است. در این مجموعه، پارکینگ اختصاصی وجود ندارد، ولی می توانید وسایل نقلیه خود را در گاراژهای خیابان Obilićev Venac، و پارکینگ های عمومی خیابان، پارک کنید. این مرکز روزهای یکشنبه تعطیل است و روزهای دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 8 شب فعالیت می کند.

مرکز خرید ساوا سنتر (Sava Center)

این مرکز یکی از برزگ ترین مراکز تجاری و اقتصادی در صربستان است و معماری مدرن و جالب توجهی دارد. یکی از خاص ترین هتل های بلگراد در این مرکز قرار گرفته است. بنای مدرن و دیدنی و تنوع فروشگاه ها، باعث شده که در فهرست بهترین مراکز خرید بلگراد قرار بگیرد. ساوا سنتر در منطقه نیو بلگراد در خیابان Milentija Popovica واقع شده است. این مجموعه فروشگاه های داخلی و منطقه ای، برندهای لوکس و برتر مد، برندهای مشهور بین المللی مثل هوگو باس، فروشگاه ها صنایع دستی، فروشگاه پوشاک بچه ها، لوازم ورزشی و... را در خود جای داده است. علاوه بر فروشگاه، گالری های هنری، کتاب فروشی، بانک، دفاتر توریستی و آژانس های کرایه خودرو در این مرکز برای راحتی خریداران وجود دارد. پارکینگ این مجموعه ظرفیت 370 خودرو دارد و 24 ساعته باز است. این مرکز یکشنبه ها تعطیل است و بقیه روزهای هفته از 12 ظهر تا 12 شب باز است.

مرکز تجاری YU Biznis centar

این مرکز تجاری و مجموعه خرید، در خیابان Mihajla Pupina قرار گرفته و معماری آن بسیار شگفت انگیز و غیرمعمولی است. معماری این مجموعه تجاری، معمولا مورد توجه گردشگران خارجی قرار می گیرد. ده ساختمان، این مجموعه بزرگ را تشکیل می دهند. کافه ها و رستوران ها و فروشگاه ها در طبقات همکف قرار دارند و طبقات بالاتر به بخش های مسکونی و دفاتر تجاری تقسیم شده اند. مرکز خرید این مجموعه، بسیار مجهز است و تنوع وسیعی از کالاها برای فروش در آن عرضه شده اند. از فروشگاه های سوغات گرفته تا دفاتر مشاور املاک، مرکز تناسب اندام، بوتیک، فروشگاه های پوشاک، کافه، رستوران، بانک، مینی مارکت، فروشگاه های اختصاصی و مرکز اسپا، بخش های مختلف این مجموعه را تشکیل می دهند.در این مرکز، پارکینگ وجود ندارد، ولی در اطراف آن پارکینگ های عمومی پیدا می شود. ساعت کار آن هر روز از 9 صبح تا 11 شب است.

مرکز خرید Mirijevo I

این مرکز خرید در خیابان Mirijevski venac در مطقه Mirijevo قرار گرفته است. این مجموعه در قالب دو ساختمان جداگانه طراحی شده که یکی از آن ها سوپرمارکت Maxi است. در این مجموعه تجاری، هر آنچه که نیاز داشته باشید، پیدا می شود. از اداره پست و آژانس املاک گرفته تا فروشگاه های سوغات، سالن های زیبایی، بوتیک ها و فروشگاه های لباس برای بچه ها و بزرگسالان، فروشگاه های لوازم ورزشی، فروشگاه های اختصاصی، زیورآلات و سوپرمارکت. پارکینگ در کنار این مجموعه وجود دارد و 24 ساعته است. ساعت کار این مرکز هر روز از 7 صبح تا 9 شب است.

مرکز خرید Grčko-kiparski

این مرکز در خیابان Arsenija Čarnojevića در نیوبلگراد در نزدیکی بازار روباز قرار گرفته است. این مجموعه تجاری بزرگ هر آنچه که لازم داشته باشید، در اختیار شما می گذارد. بیشتر مشتریان این مجموعه، خانواده ها هستند، چون تنوع کالاهای آن بسیار زیاد است و برای همه اعضای خانواده، محصولات مورد نظرشان وجود دارد. موقعیت جغرافیایی این مرکز هم بسیار مناسب است و به سادگی قابل دسترسی است. لباس فروشی برای بچه ها و بزرگسالان، فروشگاه های کفش، فروشگاه های عرضه و تعمیر لوازم دیجیتال، رستوران، قنادی و نانوایی، فروشگاه لوازم ورزشی، فوشگاه شکلات و آب نبات و داروخانه چند مورد از فروشگاه ها و خدماتی است که در این مرکز به مشتریان عرضه می شود. در این مجموعه پارکینگ وجود ندارد، ولی در نزدیکی آن می توانید پارکینگ عمومی پیدا کنید. ساعت کار این مجموعه هر روز از 8 صبح تا 9 شب است.

مرکز خرید Karaburma

این مرکز خرید در منطقه ای به همین نام قرار گرفته است و فقط 5 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. پارکینگ رایگان و نمایشگاه ها و تخفیف های ویژه برای مشتریان، از ویژگی های این مرکز تجاری است. بهترین برندهای داخلی و خارجی در این مرکز محصولات خود را از قبیل پوشاک، کفش، غذاهای ارگانیک و... عرضه می کنند. زمین بازی مخصوص بچه ها، کافه و رستوران، از دیگر امکانات این مرکز تجاری است. ساعت کار این مجموعه هر روز از 9 صبح تا 6 بعدازظهر است.

مرکز خرید سیتی هال (City Hall Belgrade)

این مرکز خرید در خیابان Pozeska قرار گرفته است و دارای 6 طبقه است. در این مجموعه، تنوع وسیعی از فروشگاه ها برای تامین نیازهای اقشار مختلف مردم گرد هم آمده اند. بیشتر مراجعه کنندگان این مجموعه خانواده ها هستند. این مرکز خرید چند طبقه، بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند همه محصولات و کالاهای مورد نظرشان را از یک جا خریداری کنند. سالن های زیبایی، داروخانه، فروشگاه های لوازم ورزشی، لوازک آرایشی و بهداشتی، فروشگاه های پوشاک بزرگسالان و بچه ها و انواع فروشگاه های اختصاصی در این مرکز وجود دارد. این مجموعه پارکینگ ندارد، ولی در نزدیکی آن، پارکینگ عمومی به راحتی پیدا می شود. ساعت کار این مرکز هر روز از 8 صبح تا 12 شب است.

مرکز خرید ایوانیوم (Ivanium)

این مرکز خرید تازه و مدرن در مرکز شهر بلگراد، در خیابان Balkanska قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی آن باعث شده که مورد توجه مردم قرار بگیرد. به خصوص کسانی که می خواهند دسترسی راحتی داشته باشند و بیشتر کالاهای خود را یکجا خریداری کنند. مرکز اسپا، سونا و ماساژ، رستوران و کافه از دیگر امکانات این مجموعه است که یک روز کامل را می توانید در آن به تفریح و خرید بگذرانید. فروشگاه های متعدد پوشاک بزرگسالان و بچه ها، آژانس های املاک و دفاتر توریستی، سالن های زیبایی، داروخانه، فروشگاه های زیورآلات و انواع و اقسام فروشگاه های اختصاصی در این مجموعه پذیرای خریداران است. ساعت کار این مرکز از 9 صبح تا 9 شب است.

مرکز خرید میلنیوم (Millennium)

این مرکز خرید در خیابان Knez Mihailova قرار گرفته است و یکی از قدیمی ترین مراکز تجاری در بلگراد است. این مرکز به خاطر نمای متفاوتی که دارد، در فهرست بهترین مراکز خرید جای گرفته است. میلنیوم چندین طبقه دارد و معماری متفاوت آن، بسیار چشم گیر و جالب توجه است. فروشگاه های مختلف، کافه ها و رستوران های زیادی در این مرکز گرد هم آمده اند. از دیگر امکانات آن می توان به فروشگاه های لوازم ورزشی، فروشگاه های لباس بزرگسالان و بچه ها، محصولات چرمی، زیورآلات، صنایع دستی، سالن های زیبایی، دفاتر تجاری و... اشاره کرد.

داخل مجموعه پارکینگ وجود ندارد، اما در نزدیکی آن می توانید پارکینگ عمومی پیدا کنید. ساعت کار این مرکز هر روز از 10 صبح تا 8 شب است.

مرکز خرید Enjub

این مرکز خرید در منطقه نیوبلگراد در خیابان Jurija Gagarina قرار گرفته است و در دو طبقه گسترده شده است. تنوع وسیع و جالب توجهی از کالاها و خدمات در این مکز به خریداران عرضه می شود. هم تنوع فروشگاه ها و هم معماری این مرکز خرید، باعث شده که در فهرست بهترین مراکز خرید بلگراد قرار بگیرد.

فروشگاه لوازم خانگی، سوپرمارکت، فروشگاه کتاب، فروشگاه صنایع دستی، لوازم پزشکی، سالن های زیبایی، کافه و رستوران، از دیگر امکانات این مرکز تجاری است. پارکینگ داخل مرکز وجود ندارد، اما در خیابان های اطراف، پارکینگ عمومی پیدا می شود. ساعت کار مرکز هر روز از 8 صبح تا 10 شب است.

منبع: کجارو / apartmani-u-beogradu.com / stillinbelgrade.com

به "مراکز خرید و اوت لت های بلگراد، صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید و اوت لت های بلگراد، صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید