مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاکید شرکت اپل بر انرژی های تجدید پذیر تا درگیری مدیرعامل آمازون و عربستان سعودی

به گزارش وبلاگ وردپرس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاکید شرکت اپل بر انرژی های تجدید پذیر تا درگیری مدیرعامل آمازون و عربستان سعودی

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

شرکت اپل یکی از مشهورترین شرکت های سیلیکون ولی است که در حوزه انرژی های تنو پذیر فعالیت می نماید. این شرکت که اکنون تقریبا تمام انرژی مصرفی شرکت های خود را از انرژی های تنو پذیر تامین می نماید در کوشش است تامین نمایندگان قطعات خود را نیز به طرح حفاظت از محیط زیست پیوند دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک به عنوان یکی از سرشناس ترین شبکه های اجتماعی دنیا در کوشش است تا روش های نوی را برای مبارزه با خبرهای جعلی گروه ها مورد استفاده قرار دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نوترین تصاویر و اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند نو وان پلاس موسوم به وان پلاس 7 پرو نشان می دهد که این گوشی ویژگی هایی مشابه با نوترین گوشی سامسونگ دارد. به عبارت دیگر این گوشی دارای نمایشگری با لبه های منحنی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از روزنامه نگاران ایالات متحده پیروز به کشفی عجیب شده اند. درواقع آنان متوجه شده اند هر بار در توییتر عبارت دشمن مردم را تایپ می نمایند به سمت نیویورک تایمز راهنمایی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیرعامل آمازون؛ جف بیزوس به زودی با مقامات فدرال در خصوص پرونده هک تلفن همراهش به وسیله مقامات عربستان سعودی ملاقات و صحبت خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نباشند که کارکنان آمازون می توانند به راحتی به آن چه به الکسا گفته می گردد گوش دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاکید شرکت اپل بر انرژی های تجدید پذیر تا درگیری مدیرعامل آمازون و عربستان سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاکید شرکت اپل بر انرژی های تجدید پذیر تا درگیری مدیرعامل آمازون و عربستان سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید