پایگاه اینترنتی شماری از رسانه های جهان از دسترس خارج شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، پایگاه اینترنتی چندین خبرگزاری و سایت بین المللی از جمله گاردین، بلومبرگ، آمازون و پایگاه اینترنتی دولت انگلیس دچار اختلال شدند.

پایگاه اینترنتی شماری از رسانه های جهان از دسترس خارج شد

به گزارش به نقل از اسپوتنیک، چندین خبرگزاری و سایت های بین المللی امروز (سه شنبه) تحت تاثیر قطع گسترده اینترنت دچار اختلال شدند.

سایت های برخی از خبرگزاری های انگلیسی از جمله گاردین بارگیری نمی شوند و کاملا غیرقابل دسترس هستند. برخی دیگر از رسانه های خبری انگلیس و پایگاه اینترنتی دولت انگلیس هم به دلیل قطعی اینترنت دچار مسائل فنی شده اند.

همچنین چندین وب سایت متعلق به خبرگزاری های فایننشال تایمز، نیویورک تایمز و بلومبرگ روز سه شنبه اظهار داشتند که پایگاه های اینترنتی آن ها تحت تأثیر قطع اینترنت گسترده قرار گرفته و دچار اختلال شده اند.

همچنین، کاربران اینترنت در سراسر جهان در دسترسی به یوتیوب، توییتر، ردیت، اسپاتیفای، توئیچ، آمازون و پی پال امروز (سه شنبه) مشکل دارند.

به گفته الکس هرن، مهندس آی تی گاردین ممکن است دلیل اصلی وقوع این حادثه ایجاد اختلال در ارائه دهنده سرویس رایانش ابری مستقر در آمریکا باشد.

گزارش شده است پرتال داون دیتکتر Downdetector، یک پرتال معروف در حال ردیابی و بررسی قطعی و خرابی وب سایت ها است.

شرکت آمریکایی فناوری فستلی هم اظهار داشت: ما از این مسئله اطلاع داریم و شبکه جهانی ما دوباره به اینترنت متصل خواهد شد. مسئله ای که چندین وب سایت با آن روبرو شده اند را شناسایی کرده و برای حل آن تلاش می کنیم.

این در حالی است که در ماه های اخیر سلسله حملات سایبری سازمان دهی شده شرکت های خصوصی و نهاد های حساس آمریکا را هدف قرار داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پایگاه اینترنتی شماری از رسانه های جهان از دسترس خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه اینترنتی شماری از رسانه های جهان از دسترس خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید