نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ وردپرس ، احسان کاوه، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) اطلاع داد.

نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات در مورد نمایشگاه الکامپ گفت: این نمایشگاه بستری برای معرفی و بعلاوه عرضه محصولات و خدمات افراد و شرکت هایی است که در صنعت الکترونیک و کامپیوتر فعالیت دارند.

کاوه اضافه کرد: با توجه به این که چند سالی است کشورمان در زمینه اقتصاد دیجیتال و بهره گیری از فناوری های مبتنی بر خدمات دیجیتال و تجارت الکترونیک پیشرفت های زیادی داشته، نمایشگاه الکامپ برای ارتقای این پیشرفت، هرساله با رویکرد خاص استفاده از فناوری در خدمت زندگی امروزی مردم برگزار می گردد و می توان گفت یکی از مهمترین و فراگیرترین رویدادها برای معرفی محصولات و خدمات تازه فناوری و نوآوری در کشور است.

وی درباره حضور نهاد در این نمایشگاه برای اولین بار گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تحقق منظره و اهداف توسعه و تحول دیجیتال مدنظر خود و بسترسازی برای این اهداف، میخواهد با حضور مؤثر و استفاده از فرصت تعامل و برقراری ارتباط با سازمان ها، شرکت ها، کسب وکارهای نوپا و تاثیرگذار در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، در این رویداد فناورانه ملی مشارکت کند و بعلاوه دستاوردهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و سامانه ها و خدمات دیجیتال نهاد را در معرض نمایش و ارائه به بازدیدنمایندگان این نمایشگاه قرار دهد.

کاوه اضافه کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان بزرگترین شبکه فرهنگی کتاب محور، با بیش از 3700 کتابخانه عمومی در سراسر کشور و بیش از 2 میلیون نفر عضو فعال، سامانه های گوناگونی برای ارائه خدمات خود دارد که از جمله آن می توان به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی (سامان)، سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی (سماک)، پایگاه اطلاع رسانی و پرتال ها اشاره نمود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور،چهارم تا هفتم تیرماه 1402، از ساعت 8 تا 15 به سالن 44B محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید