کشت 85 هزار هکتاری گندم و کلزا در مازندران

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/مازندران رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیش بینی می گردد سال جاری 55 هزار هکتار از مزارع مازندران به کشت گندم و 30 هزار هکتار به کلزا اختصاص پیدا کند.

کشت 85 هزار هکتاری گندم و کلزا در مازندران

عزیزاله شهیدی فر درباره کشت محصولات پاییزه گفت: افزایش کشت محصولات پاییزه یکی از دغدغه های استان مازندران است چراکه با بحران منابع آب در فصل زمستان روبرو هستیم و به همین علت باید کوشش گردد کشت محصولات زراعی از فصول بهار و تابستان به فصول زمستان و پاییز منتقل گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه علاوه بر سایر محصولاتی که در اراضی کشاورزی مازندران کشت می گردد، گندم و کلزا دو محصول مالی و استراتژیک استان است، اضافه نمود: پیش بینی می گردد سال جاری 55 هزار هکتار از مزارع مازندران به کشت گندم و 30 هزار هکتار به کلزا اختصاص پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، شهیدی فر اعلام کرد: پیش بینی می گردد سال جاری 150 هزار هکتار مزارع مازندران به کشت محصولات پاییزه اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: برای کشت محصولات پاییزه مسئله ای در تامین نهاده ها وجود ندارد و به موقع تامین و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه نمود: 4 هزار تن بذر گندم برای انجام کشت پاییزه تامین شده است و کشاورزان مسئله ای در تامین بذر ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشت 85 هزار هکتاری گندم و کلزا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت 85 هزار هکتاری گندم و کلزا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید