کلید حل مسائل کشور، ایجاد اشتغال مولد است

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس اتاق قم با بیان اینکه اشتغال کلید حل مسائل کشور است گفت: همکاری و هم افزایی مدیران در برطرف موانع فراوری لازم است.

کلید حل مسائل کشور، ایجاد اشتغال مولد است

ابوالفضل خاکی در ملاقات اعضای هیات رئیسه اتاق قم با استاندار اضافه کرد: تشکل های بخش خصوصی علاقه زیادی به حل مسائل فراوری و در نتیجه رشد و توسعه واحدهای صنعتی در استان دارند و امیدواریم این ملاقاتها بتواند به حل مسائل یاری کند.

خاکی توضیح داد: اتاق قم ارتباط های خوبی با دستگاه ها و تشکل های مالی در استان قم دارد و با برگزاری جلسات مختلف سعی در همکاری و هم افزایی برای رفع مسائل استان را در اولویت دارد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به اینکه در استان مدیران دولتی با تعامل بیشتری مسائل و مسائل فراورینمایندگان را نسبت به سایر استان ها رفع می نمایند اضافه کرد: اگر مسائلی در استان ایجاد شود با تعامل مدیران در جلسات کارشناسی مباحث پس از طرح و آنالیز با راه حل مناسبت مرتفع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و کوشش مدیران بعضی کارشناسان که در سطح ادارات با کج سلیقگی و عدم آگاهی باعث ایجاد ناراحتی و دلسردی در مدیران بخش خصوصی می شوند را با آموزش صحیح و تذکرات کتبی، اهمیت رشد و توسعه فضای مالی استان و بعلاوه فراوری و افزایش اشتغال در استان را تسریع بخشد.

خاکی معتقد است: فراورینمایندگان همیشه پشتیبان دولت بوده اند و همیشه در سنگر خدمت به مردم قرار داشته اند او گفت: تنها خواسته ما در ایامی که خیلی از فراورینمایندگان از شیوع کرونا در کشور متضرر شدند همکاری معنوی و واقعی مدیران دستگاه های دولتی است و طبیعتاً با توجه به شرایط جامعه تقاضای دیگری نداریم.

حمایت از فراوری باید در اولویت مدیران باشد

استاندار قم نیز در این نشست، با تأکید بر اینکه امور فراورینمایندگان نباید بر روی زمین بماند، بر لزوم رفع موانع افتتاح و بهره برداری از پروژه نمایشگاه بین المللی قم تأکید کرد.

سید محمدتقی شاه چراغی گفت: در کوشش هستم تا به صورت کارشناسی شده، توقعات فراورینمایندگان را رفع کنیم و با توجه به اینکه بخش خصوصی ظرفیت مطلوب تری نسبت به رشد و توسعه مالی در استان و کشور دارد باید با یاری بخش خصوصی سرمایه گذاری در زمینه های مختلف انجام پذیرد.

استاندار در جمع فراورینمایندگان استان توضیح داد: خدمت به مردم توفیق اجباری است و بنده همیشه اشرافیت بر مسائل مختلف صنعت را از گذشته در استان داشته ام لذا با هدف افزایش ثروت برای استان برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم و این مسئله نیز با حمایت از کار، فراوری و ایجاد اشتغال مولد امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: استان قم ملاحظاتی را در بخش هایی ازجمله مسئله محیط زیست و آب دارد که توسعه با توجه به مسائل مربوط به این دو نکته در استان در زمینه های مختلف فراوری مسئله ای ندارد و باید ادامه دار باشد.

شاه چراغی گفت: بعضی مسائل پیش آمده برای فراورینمایندگان مربوط به مدیران دستگاه ها یا نیروهای آنها است لذا سازمان ها باید با نگاه سرعت گرفتن امور فراورینمایندگان و صنعتگران آنها را حمایت نمایند و ما نیز این مسئله را رصد و پیگیری خواهیم کرد و نمی گذاریم مسئله ای در این زمینه مغفول شود و امور آنها بر روی زمین بماند.

شاه چراغی در سرانجام تأکید کرد: راه اندازی نمایشگاه دائمی بین المللی در استان قم یک ضرورت است و چنین مسائلی را می توانیم با استفاده از ظرفیت برگزاری منظم جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور دستگاه های مرتبط شاهد رفع موانع موجود باشیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "کلید حل مسائل کشور، ایجاد اشتغال مولد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید حل مسائل کشور، ایجاد اشتغال مولد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید