10 مرکز خرید مقرون به صرفه استانبول

به گزارش وبلاگ وردپرس، آوت لت ها (Outlet) مراکز خریدی هستند که این روزها بین علاقمندان خرید در استانبول بسیار پرطرفدارند. در این مراکز خرید شما می توانید اجناسی را پیدا کنید که هیشه در تخفیف هستند و قیمت های مناسبی دارند. ایده این نوع فروشگاه ها در اصل از ایالات متحده آمریکا گرفته شده است. در حال حاضر تعداد زیادی از برندها محصولات خود را با قیمت پایین در این مراکز خرید در استانبول برای فروش می گذارند. در ادامه مطلب، 10 تا از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد. در مطلب برترین مراکز خرید استانبول نیز می توانید معروف ترین مراکز خرید را بشناسید.

10 مرکز خرید مقرون به صرفه استانبول

1- ویاپورت (ViaPort)

ویاپورت (ViaPort Kurtköy) حدود 146 فروشگاه دارد. فروشگاه های این مرکز خرید شامل طلا و جواهر،چرم،ساعت،لوازم آشپزخانه و مبلمان در بخش بدستن bedesten و برند پوشاک بانوان NTS، Bandolera و Harvey Nichols است. مرکز خرید ویاپورت هر روز بین ساعت 10صبح تا 10شب باز است.

2- اولیویوم (Olivium)

مرکز خرید اولیویوم در زیتین بورنو استانبول قرار گرفته است. در اولیویوم حدود 136 فروشگاه از جمله Mango، Polo Garage، Mavi، Mudo، Damat، Diesel، Tommy Hilfiğer و Levis مشغول به کار هستنند. علاه بر فروشگاه های متنوع 19 رستوران، سالن سینما، سالن بولینگ و یک دیوار مصنوعی برای بالارفتن وجو دارد. ساعت کار این مرکز خرید نیز از 10 صبح تا شب است.

3- اوپتیموم (Optimum)

4 سال پیش مرکز آوت لت اوپتیمم به عنوان اولین مرکز آوت لت در آنکارا افتتاح شد. اوپتیمم استانبول در ینی ساحرا، در بزرگراه D-100 و در قسمت آناتولی قرار گرفته است. در این مرکز حدود 163 فروشگاه مثل Replay، Diesel، Beymen، Vakko، Mango، Defacto، İpekyol، Mudo، MediaMarct و Koton فعال هستند. 70درصد محصولات سری آخر برندها هستند. علاوه بر فروشگاه های متنوع 30 رستوران و یک زمین اسکیت نیز وجود دارد. این مرکز همه روزه از ساعت 10صبح تا 10 شب باز است.

4- ایرپورت (Airport)

آوت لت ایرپورت در منطقه لندرا کمپینگ (Londra Camping)در آتاکوی(Ataköy) استانبول ساخته شده است و 116 فروشگاه از جمله Armani، Versace، Fred Perry، Vakko، Sara، İpekyol، Fabrika، Mudo، İGS، Beymen Business، Dufy، Kiğılı و So Chic در آن مشغول به کار هستند. علاوه بر فروشگاه ها یک مکان تفریح برای بچه ها، سالن های سینما، یک زمین اسکیت یخی و یک سالن آمفی تئاتر نیز در این مرکز وجود دارند.

5- کاله (Kale)

این مرکز از 7بلوک و 8طبقه تشکیل شده است. در این مرکز خرید حدود 120 فروشگاه وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان Benetton، Derimod، Adidas، Defacto، Nike و Flo را نام برد. علاوه بر این فروشگاه ها بعضی از واحدهای تفریح مانند اتومبیل های gondol و dodgem را می توان در طبقه بالا پیدا کرد. این مرکز خرید که هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است در سال 2007 در گون گورن استانبول افتتاح شد و در سال 2008 به یک مرکز آوت لت تبدیل شد.

6- دیپوزیت (Deposite)

یکی دیگر از اوت های محبوب، دیپوزیت است که در ایکی تلی استانبول واقع شده. در این مرکز خرید حدود 110 فروشگاه،12 رستوران و یک سالن ورزشی وجود دارد. محصولات برندهایی مثل YKM، Mango، Beymen، Roman، Koton، Kiğılı، Teknosa، Tezken، Samsung، Boyner، Opmar Optik و LC Waikiki نیز در این مرکز شعبه دارند.

7- آرمونی پارک (Armonipark)

سافاکوی استانبول یکی دیگر از اوت های محبوب ترکیه را در خود جای داده. آرمونی پارک علاوه بر 91 فروشگاه خود 21 رستوران،7 سالن سینما،یک منطقه بازی برای بچه ها، یک زمین اسکیت روی یخ و یک سالن نمایش نیز دارد. برندهایی مثل Pierre Cardin، Atasay، İnci، Derimod، Fabrika، Nike،Veste، Teknosa، Carrefour، Flo، Tefalو Karaca نیز در این مرکز شعبه دارند.

8- دیپو (Deepo)

در نزدیکی فرودگاه آنتالیا یکی از بزرگترین اوت های مدیترانه قرار گرفته است که در سال 2004 افتتاح شده. در این مرکز حدود 90 فروشگاه مثل Boyner، Mudo Outlet، Teknosaو Park Bravo و 16 رستوران مشغول به کارند. در دیپو زمینی برای اسکیت روی یخ نیز وجود دارد.

9- مرکز آوت لت ایزمیت (İzmit Outlet Center)

یکی از اوت لت های قدیمی ترکیه ایزمیت است که در سال 1997 افتتاح شده. در ایزمیت حدود45 فروشگاه و 200 برند مثل Altınyıldız، Atasay، Bosch، Camper، Chanel، Derimod، Dockers، Mavi Jeans، Gucciو Vakko فعال هستند. هنگام جشنواره فروش که تنها یکبار در سال اتفاق می افتد اجناس خیلی مقرون به صرفه تر در مقابل فروشگاهها به فروش می رسند. این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در تابستان تا ساعت 11 شب باز است.

10- مرکز آوت لت فروم (Forum Outlet Ankara)

یکی از بزرگترین مراکز آوت لت در ترکیه مرکز حرید فروم در آنکارا است که در کچی اورن (Keçiören) قرار گرفته است. در این مرکز حدود 145 فروشگاه و برندهایی مثل ,Bauhaus Media Market, , Kipa Chloe و... شعبه دارند. این مرکز بعلاوه جاذبه های تفریحی مثل دیوار برای بالارفتن و باغ وحشی کوچک دارد.

منبع: دالاهو

به "10 مرکز خرید مقرون به صرفه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مرکز خرید مقرون به صرفه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید