4 کشته و زخمی در حمله توپخانه ای عربستان به صعده

به گزارش وبلاگ وردپرس، منابع خبری یمن از کشته و زخمی شدن 4 نفر از شهروندان این کشور در حمله توپخانه ای عربستان به صعده واقع در شمال یمن خبر دادند.

4 کشته و زخمی در حمله توپخانه ای عربستان به صعده

به گزارش وبلاگ وردپرس، عربستان در ادامه تجاوزات خود به شمال یمن، جنایت تازه ای مرتکب شده است که در نتیجه آن، یک نفر کشته و سه نفر هم زخمی شدند.

المیادین گزارش داد که یگان توپخانه ای عربستان سعودی شامگاه شنبه به حمله توپخانه ای به منطقه الرقو در شهرستان مرزی منبه استان صعده یمن، یک غیرنظامی را کشته و سه نفر دیگر را زخمی کردند.

یک سازمان حقوق بشری یمن به تازگی با انتشار آمار جدیدی از ارتکاب جنایات ائتلاف سعودی در یمن طی هفت سال گذشته، بیان نمود که تعداد بچه ها قربانی تجاوزات سعودی از ابتدای جنگ تا به امروز به 3825 شهید و 4157 مجروح رسیده است.

سازمان انتصاف ویژه حقوق زنان و بچه ها یمن پنجشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در صنعا بیان نمود که در نتیجه تجاوزات و حملات ائتلاف سعودی طی هفت سال اخیر، تعداد خانواده های آواره به 670 هزار و 343 خانواده در 15 استان و تعداد نوزادان نارس و معلول به حدود 600 هزار نفر رسیده است.

در ادامه این گزارش آمده است: بیش از 400 هزار کودک یمنی از سوء تغذیه شدید رنج می برند که 80 هزار نفر از آنها در معرض خطر مرگ قرار دارند و سالانه بیش از 27 نوزاد از 1000 نوزاد جان خود را از دست می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "4 کشته و زخمی در حمله توپخانه ای عربستان به صعده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشته و زخمی در حمله توپخانه ای عربستان به صعده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید