هوش مصنوعی

این بروزرسانی کاربران سامسونگ را عصبانی کرد!

خانواده گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2024 عرضه می شوند.

17 مهر 1402

هشدار مدیر عامل گوگل: دیپ فیک هوش مصنوعی، می تواند آسیب های زیادی ایجاد کند

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی سی بی اس، نگرانی های خود را در خصوص آسیب های احتمالی ناشی از ویدئوهای دیپ فیک (جعل بسیار دقیق) چهره های عمومی و شخصیت ها که به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده ابراز کرد.

22 تیر 1402

اپلیکیشن مخصوص گربه های خوش شانس ژاپن

گربه ها در ژاپن خوش شانس هستند و افرادی که این حیوان خانگی محبوب را نگه داری می نمایند، هزینه های زیادی برای مراقبت از آن ها صرف می نمایند. ولی سوال اینجاست که در این کشور پیشرفته چه امکاناتی وجود دارد تا متوجه بی حالی گربه ها شد؟

8 تیر 1402

هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت

دیجیاتو نوشت: مایکروسافت استور به یاری هوش مصنوعی، خلاصه ای از آنالیز های اجرا شده به وسیله کاربران برای برنامه ها و بازی ها را ارائه خواهد نمود.

3 خرداد 1402

مدیرعامل تازه رایتل معرفی گردید

دیجیاتو نوشت: مدیرعامل رایتل پس از گذشت بیش از سه سال تغییر پیدا کرد و حسین ملازاده به مدیرعاملی شرکت خدمات ارتباطی رایتل منصوب شد.

26 اردیبهشت 1402

دکمه جادویی سامسونگ برای ویرایش هوشمند تصاویر

تازه ترین ویرایشگر عکس سامسونگ با نام Galaxy Enhance-X مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شد.

5 اردیبهشت 1402

قابلیت عجیب گوگل که از آن بی خبرید!

زومیت نوشت: گوگل می گوید قابلیت مولتی سرچ که جست وجوی همزمان عکس و متن را ممکن می نماید و سال قبل معرفی گردید، هم اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

21 بهمن 1401

چطور وارد شغل برنامه نویسی شویم؟

شاید باورکردنش آسان نباشد اما برنامه نویسان بیش از هر شغل دیگری حضور پررنگی در زندگی روزمره ما حضور دارند.

12 دی 1401

آیا معلمان رباتیک جایگزین انسان ها می شوند؟

بسیاری از علاقه مندان به دنیای ربات ها می دانند که ربات ها در کافه تریا ها و رستوران ها غذا سرو می نمایند، اما اکنون، بعضی ربات ها وارد مؤسسات آموزشی شده اند و وظایفی مانند تدریس را انجام می دهند.

6 دی 1401

تجهیز گوگل لنز به قابلیتی تازه

قابلیت نو اپلیکیشن گوگل لنز موسوم به ترجمه واقعیت افزوده (AR Translate) باعث می گردد احساس فیلم های عملی تخیلی به کاربر القا گردد.

8 مهر 1401

دانشمندان دوربین هوش مصنوعی ساخته اند که می تواند در تاریکی کامل عکس های تمام رنگی بگیرد

دانشمندان دانشگاه ایروین Irvine یک دوربین ساخته اند که فناوری هوش مصنوعی (AI) را با ویژگی های یک دوربین فروسرخ ترکیب می نماید تا عکس های تمام رنگی را حتی در تاریکی مطلق ثبت کند.

20 خرداد 1401

شارژر فندکی خودرو سامسونگ

زمانی که شارژر به همراه ندارید و پاور بانک نیز در دسترستان نمی باشد، شارژر ماشین بهترین گزینه برای راه اندازی مجدد گوشی شما خواهد بود.

27 اردیبهشت 1401

10 سریال برتر شبیه بزرگ شده به وسیله گرگ ها

بزرگ شده به وسیله گرگ ها که ریدلی اسکات را به عنوان تهیه کننده اجرایی در بین عوامل سازنده خود دارد، منظره و زاویه دیدی جسورانه به تلویزیون اضافه کرد و عناصر علمی تخیلی، معماگونه و فلسفی را با موضوعاتی مانند جنگ های مذهبی و اهمیت خانواده ترکیب کرد.

21 اردیبهشت 1401

هوش مصنوعی این اثر بتهوون را به دنیای موسیقی تقدیم کرد

خبرنگاران : سمفونی ناتمام بتهوون به کمک هوش مصنوعی تکمیل شد.

20 آبان 1400

برترین و خاطره انگیزترین بازی های کنسول های ویدئویی (4)

خبرنگاران: به چهارمین قسمت از سری مقاله های برترین و خاطره انگیزترین بازی های کنسول های ویدئویی خوش آمدید. بار دیگر قصد داریم تا به یکی از نسل های طلایی تکنولوژی بازی های ویدئویی نگاه ویژه ای داشته باشیم و به بررسی نوستالوژیک و کوتاه این بازی ها در نسل...

27 دی 1398

آموزش7 زبان به بچه ها با روبات

اولین اسباب بازی هوشمند دنیا ROYBI، 7 زبان خارجی را به بچه ها آموخته و تکنیک های STEM (مهارت های فردی در آموزش علوم، ریاضیات و استفاده از فناوری های نوین) را در آنها تقویت می نماید.

26 دی 1398