آیا معلمان رباتیک جایگزین انسان ها می شوند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، بسیاری از علاقه مندان به دنیای ربات ها می دانند که ربات ها در کافه تریا ها و رستوران ها غذا سرو می نمایند، اما اکنون، بعضی ربات ها وارد مؤسسات آموزشی شده اند و وظایفی مانند تدریس را انجام می دهند.

آیا معلمان رباتیک جایگزین انسان ها می شوند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال نیوز، ربات های معلم، به عنوان دستیار معلمان استفاده می گردد، آن ها می توانند به بهبود تدریس یاری نمایند و آموزش را برای دانش آموزان جالب تر نمایند.

معلمان رباتیک برای شغل خود برنامه ریزی شده اند و همواره در دسترس قرار دارند، آن ها می توانند بدون استرس، خستگی و جابجایی و بدون احتیاج به درامد، کار نمایند، معلمان رباتیک می توانند مهارت های تکنولوژیکی را به بچه ها بیاموزند. معلمان رباتیک عمدتاً به عنوان دستیار تدریس، در مدارس ابتدایی استفاده می شوند.

Eagle 2.0، اولین معلم رباتیک انسان نما در هند

معلمان رباتیک در مدرسه بین المللی ایندوس بنگالور معرفی شده اند. ربات های مجهز به هوش مصنوعی به معلمان در کلاس یاری می نمایند و بعلاوه شک و تردید دانش آموزان را رفع می نمایند. ایده پشت Eagle 2.0 یاری به معلمان و انجام کاری برای بچه ها به جای ارائه مطالب مشابه مستقیماً از کتاب های درسی است.

منبع: انتخاب

به "آیا معلمان رباتیک جایگزین انسان ها می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا معلمان رباتیک جایگزین انسان ها می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید