ایده های هدیه برای روز مادر

به گزارش وبلاگ وردپرس، روز مادر سال جاری کمی متفاوت خواهد بود. به احتمال زیاد بسیاری از خانواده ها روز مادر سال جاری را به علت شیوع ویروس کرونا جدا از هم خواهند گذراند. در هر صورت، اگر به فکر خرید هدیه برای مادرتان هستید ولی هنوز فکری به ذهنتان نرسیده، امیدواریم ایده های هدیه برای روز مادر که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم به شما یاری کند تا پیشکش مناسبی برای مادرتان پیدا نموده و شب خاطره انگیزی را برای او رقم بزنید. انتخاب هدیه روز مادر چندان سخت نیست. شما فقط باید جلوه ای عملی، منحصر به فرد، خلاقانه و ارزان از قدردانی خود را نسبت به آنچه مادرتان از زمان ورود شما به این جهان برایتان انجام داده است، پیدا کنید.

ایده های هدیه برای روز مادر
خلاقیت به خرج دهید

زمان هایی که در پی انتخاب و خرید هدیه ای برای دیگران هستید، باید سعی کنید کمی خلاقیت به خرج داده و طرز تفکر معمول را نیز کنار بگذارید. روز مادر فرصت مناسبی برای انجام کارهای فرق دارد. با این چنین رویکردی می تواند این روز را برای مادرتان به یک روز به یاد ماندنی و ویژه تبدیل کنید. به این فکر کنید که مادرتان به چه چیزهایی علاقه دارد و اینکه آیا بیشتر از هدایای کاربردی استقبال می نماید و یا صرفا یک هدیه نه چندان کاربردی هم می تواند او را شادمان کند.

هدیه ای ماندگار

اهدای گل به مادر ایده خوبیست، اما گل ها معمولا بیش از یک هفته دوام نمی آورند (اگر خوش شانس باشیم). اکنون که همه ما وقت بیشتری را در خانه سپری می کنیم، هدیه دادن یک گیاه خانگی می تواند ایده بهتری باشد و مدت طولانی تری هم دوام خواهد آورد.

هدیه ای سرگرم نماینده

از آنجایی که مدتی طول می کشد تا زندگی در شرایط کرونا به حالت عادی بازگردد، همه ما می توانیم از تفریح های مفید و مختلف برای سپری کردن این دوران یاری بگیریم. اگر سال جاری به فکر یک هدیه مناسب برای مادرتان هستید، برای او چیزی ارسال کنید که بتواند او را در دوران خانه نشینی سرگرم نموده و در عین حال ذهنشان را درگیر کند. شاید این هدیه بتواند چیزی شبیه به ابزار نقاشی یا یک کتاب آشپزی باشد.

تماس تلفنی یا تصویری

اگر شما یا مادرتان شما خارج از شهر یا کشور زندگی می کنید و امکان و وقت بازدید ندارید، حتما با او تماس بگیرید و روز مادر را تبریک بگویید. برای یک تجربه فوق العاده خاص، یک تماس ویدیویی به وسیله اینترنت ترتیب دهید. حتما به میزان کافی وقت بگذارید و مدت زمان نسبتا طولانی با مادرتان صحبت کنید.

کارت تبریک

از دیگر ایده های هدیه برای روز مادر که در عین سادگی و ارزان بودن، می تواند عشق شما به مادرتان را در قالب تصویر و نوشته ای زیبا به تصویر بکشد، تهیه یک کارت تبریک است. می توانید برای او کارت تبریک خریداری کنید، اما وقت گذاشتن و تهیه یک کارت دست ساز می تواند ارزش کار شما را دوچندان کند. راه های زیادی برای تهیه کارت روز مادر وجود دارد. مثلا، می توانید از عکس های دوران کودکی خودتان در کنار مادر و تکه های رنگی کاغذ و مقوا برای تهیه کارت تبریک روز مادر بهره ببرید.

شام به عهده شما

اگر تصمیم دارید از نزدیک با مادرتان ملاقات کنید، به عهده گرفتن تهیه شام روز مادر یا بردن به یک رستوران خوب می تواند یک هدیه ای استثنایی باشد، خصوصا اگر او به طور معمول آشپزی می نماید. به این ترتیب، مادر مهربانتان مجبور نیست وقت خود را برای پخت و پز صرف کند و می تواند بیشتر از کنار شما بودن لذت ببرد.

ایده های هدیه برای روز مادر

روز مادر به سرعت در حال نزدیک شدن است و امکان دارد شما هم جزو افرادی باشید که همچنان در جستجوی هدیه ای مناسب و درخور برای گرامیداشت این روز هستند، تا علاوه بر شادمان کردن مادر، عشق و علاقه شان را از این طریق به او ابراز نمایند. در ادامه، پیشنهاداتی را ارائه می دهیم که می توانند به شما در انتخاب هدیه روز مادر یاری نمایند.

محصولات آرایشی و بهداشتی

پوست یکی از بزرگترین اندام های بدن است. به همین علت، مراقبت از پوست می تواند به طور مستقیم بر سلامت کلی شما تأثیر بگذارد. پوست به عنوان یک محافظ عمل می نماید و در برابر عناصر خارجی آسیب پذیری بیشتری دارد. علاوه بر این، با افزایش سن، رطوبت پوست کاهش پیدا نموده و ممکن است پوست کم کم دچار چین و چروک گردد. بنابراین، با توجه به اهمیت محافظت از پوست صورت در برابر عوامل مختلف بیرونی یا چین و چروک ناشی از کاهش رطوبت پوست، یکی از پیشنهادات ما برای روز مادر انتخاب هدیه ای مناسب از میان لوازم بهداشت و سلامت است. بعلاوه با توجه به اینکه برای اغلب خانم ها استفاده روزانه از لوازم آرایش و زیبایی نظیر رژ لب، لاک ناخن، ریمل و محصولاتی از این دست امری همیشگی است، محصولات آرایش و زیبایی می توانند هدیه ای کاربردی و مفید برای مادران باشند.

عطر و ادکلن

امروزه انواع عطر، اسپری و ضدتعریق بسیار محبوب و پرکاربرد هستند، زیرا نه تنها به شما در مبارزه با بوی بدن یاری می نمایند، بلکه در تقویت روحیه شما نیز موثرند. اما، آیا می دانستید یک عطر چندین مزیت دیگر نیز دارد؟ عطر و ادکلن در از بین بردن استرس موثر بوده و به درمان بی خوابی یاری می نمایند. حس بویایی یکی از مهمترین حواس پنجگانه است. برخی اوقات، شما به راحتی می توانید به علت بوی عطر یا ادکلنی که شخص بکار برده، مجذوب او شوید. علاوه بر این، عطر می تواند محرک مهم یک خاطره شاد باشد و از عطرها برای زنده کردن خاطرات گذشته استفاده می نمایند. پس اگر می خواهید یک خاطره فراموش نشدنی را برای مادرتان رقم بزنید، عطر و ادکلن می تواند هدیه ای مناسب و به یاد ماندنی باشد.

منبع: اسنپ مارکت

به "ایده های هدیه برای روز مادر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های هدیه برای روز مادر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید