کتاب

کاروان کتاب های انتشارات کانون پرورش فکری به هرمزگان رسید

مسئول مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس، از دریافت 90 عنوان کتاب مشتمل بر تعداد 6 هزار و 766 جلد و بعلاوه بازی و تفریح اطلاع داد.

19 تیر 1402

نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش خبرنگاران ، احسان کاوه، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) اطلاع داد.

5 تیر 1402

چاپ کتابی درباره تغییرات اقلیمی برای نوجوانان

به گزارش خبرنگاران ، تغییرات اقلیمی چیست نوشته گیل هرمان به تازگی با ترجمه فرزین سوری به وسیله انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

2 تیر 1402

خواندن این گزارش برای قلب شما مفید نیست ، خانه ای مرموز که سرو صدای ارواح در آن شنیده می گردد

خانه کشیش بارلی از معروف ترین مکان هایی است که گزارش های زیادی درباره حضور ارواح در آن در مرکز تحقیقات ماوراءالطبیعه انگلستان ثبت شده است.

30 خرداد 1402

شرفشاهی غربالی در دست را نقد می نماید

به گزارش خبرنگاران ، در این نشست که از ساعت 15 تا 17 سه شنبه بیست و سوم خرداد برگزار خواهد شد، کامران شرفشاهی، شاعر و پژوهشگر ادبی و عضو انجمن قلم ایران کتاب غربالی در دست را تحلیل و آنالیز می نماید.

23 خرداد 1402

کتاب شوق مجموعه داری در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، کتاب شوق مجموعه داری در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی شد.

17 خرداد 1402

کنترل احساس چهارگانه غم، ترس، خشم و شادی با حباب احساس

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، کتاب حباب احساس نوشته بهاره خراسانی در نشر بید به چاپ رسیده است. در این کتاب که برای بچه ها نوشته شده، هر کدام از احساسات به حبابی تشبیه شده اند که وقتی فرد احساساتی می گردد، در این حباب گیر می افتد و اختیار و کنترل خود...

8 خرداد 1402

عصمت الدولۀ قاجار؛ ملکۀ ژست های عکاسی!

علاقۀ به عکاسی در خاندان قاجار مخصوص ناصرالدین شاه نبود؛ انگار این علاقه به صورت ارثی به بچه ها هم منتقل می شد! تعداد زیاد عکس هایی که از عصمت الدوله دختر ناصرالدین شاه به جا مانده این واقعیت را ثابت می نماید.

6 خرداد 1402

شعبه کتابشهر ایران در سیرجان افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران درکرمان، آیین افتتاح شعبه نو فروشگاه های زنجیره ای کتابشهر ایران روز دوشنبه یکم خرداد ماه راس ساعت 19 در شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

30 اردیبهشت 1402

نمایشگاه برترین مکان برای عرضه کتاب است، گرانی کاغذ قیمت کتاب را بالا برده است

عبدالحمید حاجیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با بیان اینکه از سال 77 همیشه در نمایشگاه کتاب شرکت می کنم، اظهار کرد: انتشارات هانی یکی از ناشران مطرح کشور در زمینه آشپزی، خانه داری و هنری است و مخاطبانی از سراسر کشور دارد.

23 اردیبهشت 1402

10 کتابخانه پرفروش و محبوب خبرنگاران (بهار 1402)

وجود یک کتابخانه ترجیحا چوبی در گوشه اتاق کار نه تنها به کتاب های شما نظم می دهد بلکه می تواند ظاهری خاص و تا حدی کلاسیک به محیط شما ببخشد. اما جدا از اینکه کالاهایی از جنس متریال سازنده متفاوت همانند پلاستیک فشرده یا چوب را می پسندید، کیفیت و عدم تغییر...

12 اردیبهشت 1402

چرا برخی افراد نمی خواهند عاشق شوند؟

دلایل زیادی می توان برای عاشق نشدن برشمرد. مثلا نداشتن وقت کافی، صدمه تماشا از عشق قبلی یا لذت بردن از تنهایی چند علت احتمالی عاشق نشدن هستند.

7 اردیبهشت 1402

تبعات سیاست بریتانیا در ایران چه بود؟، چالش های نفوذ سیاست انگلیسی در شرایط مالی ایران

به گزارش خبرنگاران، نشر آبی پارس بریتانیا و کشور حائل؛ سرانجام امپراطوری ایران 1890- 1914 نوشته دیوید مک لین با ترجمه مهرداد رضاییان به چاپ رساند.

21 فروردین 1402

سورپرایز در واردات خودرو

روزگذشته دو خبر غافلگیر کننده از روند ورود خودروهای خارجی به کشور منتشر شد. سود بازرگانی یک درصدی دستگاه های اجرایی برای ورود خودرو و همچنین امتناع بانک ها از آزاد سازی وجه مسدودشده متقاضیان انصرافی خودروهای وارداتی، غافلگیر کننده بود. بر این اساس پیش...

16 فروردین 1402

سال 1402 به فکر تشکیل کنسرسیوم های چاپ دیجیتال با مشارکت ناشران و چاپخانه داران باشیم

جلال ذکایی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به منظره چاپ دیجیتال در افق پیش رو با شروع سال 1402 اعلام کرد: تحولاتی در حوزه صنعت نشر کشور رخ داده که بی ارتباط با تحولات جهانی هم نبوده است، تعدد آثار منتشر شده...

7 فروردین 1402

وافل چیست ؟ ، از تاریخچه تا طرز تهیه

وافل نوعی شیرینی یا کیک با بافت نرم و خمیری است. وافل را معمولا با الگوی مشبک آن می شناسند اما می توان خمیر آن را داخل هر قالب دلخواهی با هر مقدار ای ریخت. وافل را معمولا گرم سرو می نمایند و برترین زمان مصرف آن، دقیقا بعد از پخت است. در مطالب پیشین کتاب کاله...

14 اسفند 1401

مهلت ثبت نام ناشران خارجی و بخش بین الملل تمدید شد

به گزارش خبرنگاران ، ثبت نام ناشران خارجی و متقاضیان حضور در بخش بین الملل سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 11 فروردین ماه 1402 تمدید شد.

9 اسفند 1401

کشف یک قابلیت جالب در ماهی ها!

زومیت نوشت: پژهشگران نشان داده اند که ماهی ها می توانند چهره خود را در آینه و تصاویر ساکن بشناسند و بنابراین ممکن است خودآگاه باشند.

23 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری ملبورن و عالمی دیدنی در سرزمین کانگروها

این فهرست مورد علاقه من است که شامل جاذبه های گردشگری ملبورن استرالیا می باشد. این فهرست از تماشای های ملبورن مناسب برای هر فردی است که بودجه متوسطی دارد. این شهر پر از فعالیت هایی است که انجام دادن آن ها به پولی احتیاج ندارد و رایگان است. ملبورن دارای...

10 بهمن 1401

5 ترفند ساده برای درمان اختلال خودزشت پنداری

افرادی که به این اختلال مبتلا هستند، نمی توانند با افراد دیگر جامعه تعاملات اجتماعی برقرار نمایند و البته این افراد بیشتر مواقع به مسائل ذهنی دیگری، چون اختلال های غذاخوردن و وسواس اجباری هم مبتلا هستند.

22 دی 1401
تعداد: (63)