توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب و توزیع بالغ بر 13 هزار و 874 تن کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار این استان در سال گذشته اطلاع داد.

توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

سالار حسین پور اضافه کرد: در سال گذشته بالغ بر 13 هزار و 874 تن کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم از جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ منجمد، شکر، روغن و میوه شب عید، جهت تنظیم بازار استان جذب و توزیع شده است .

وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تامین و جذب کالاهای اساسی و مورد احتیاج مردم با قیمت مصوب همچنان به جهت حفظ آرامش همشهریان، در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تعداد جلسات برگزار شده اصلی و فرعی در این کارگروه تعداد 81 جلسه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9.45 درصدی داشته و تعداد کل مصوبات 187فقره بوده که 172 فقره از این مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است و از رشد 114.25درصدی نسبت به مدت مشابه آن، برخوردار بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید