دست پخت تیونر ایرانی برای شاسی بلند آئودی RS Q8

به گزارش وبلاگ وردپرس، بدنه آئودی RS Q8 منصوری شامل کیت فیبرکربنی اصلاح شده با ظاهری ستیزه جویانه است که قابلیت های آیرودینامیکی و مقدار دانفورس خودرو را افزایش می دهد.

دست پخت تیونر ایرانی برای شاسی بلند آئودی RS Q8

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از کلیک، شرکت منصوری که اوایل سال جاری آئودی RS6 آوانت را با کیت بدنه هجومی و قدرت بیشتر پیشرانه همراه نموده بود، دوباره به سراغ محصولی دیگر از آئودی رفته و مدل RS Q8 شاسی بلند را با قطعات فیبر کربن و موتور توان مندتر به بازار فرستاده است. بدین ترتیب این شاسی بلند آلمانی علاوه بر ظاهری تهاجمی، به قدرتی در حدود 780 اسب بخار هم دست پیدا نموده است.

بدنه آئودی RS Q8 منصوری شامل کیت فیبرکربنی اصلاح شده با ظاهری ستیزه جویانه است که قابلیت های آیرودینامیکی و مقدار دانفورس خودرو را افزایش می دهد. قطعات فیبر کربنی در نماهای جلو و عقب و قسمت رکاب های جانبی خودرو مورد استفاده قرار گرفته اند. رنگ سیاه مات به همراه نوار قرمز رنگ هم از جمله تزئینات ظاهری منصوری روی این خودرو به تعداد می آیند که درون کابین هم به کار رفته و حس و حالی مهیج به فضای داخل آئودی RS Q8 اعطا نموده اند. استفاده از غربیلک فرمان منصوری و قطعات فیبر کربنی هم از دیگر اقدامات انجام شده به وسیله این شرکت تیونر ایرانی الاصل روی آئودی RS Q8 به شمار میرود.

بعلاوه منصوری پیشرانه خودرو را به واسطه تقویت سیستم اگزوز و بعلاوه بازنگری کامپیوتر مرکزی خودرو (ایسیو)، مورد اصلاح قرار داده است. در نتیجه پیشرانه v8 چهار لیتری تویین توربو آئودی RS Q8، قادر شده معادل 780 اسب بخار قدرت و حدود 1000 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. این در حالی است که پیشرانه استاندارد خودرو آر اس کیو 8 تنها 591 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور ایجاد می نماید. شتاب صفر تا صد آئودی RS Q8 هم حدود 3.9 ثانیه در حالت استاندارد بود که به وسیله شرکت منصوری به 3.3 ثانیه ارتقا یافت. در ضمن آئودی RS Q8 منصوری می تواند به حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

در سرانجام باید گفت که شاسی بلند منصوری به مقدار بعضی از رقبای خود وحشی و تهاجمی به نظر نمی رسد، اما به علت بهره مندی از رنگ سیاه عمیق و تزئینات قرمز رنگ به همراه چهره پرخاشجویانه، شمایلی نسبتا متمایز و مجذوب کننده را از خود به نمایش می گذارد. بعلاوه برخورداری از سیستم اگزوز نو هم سبب شده تا غرش های پیشرانه بسیار هیجان انگیزتر به نظر برسند و شخصیتی منحصربه فرد برای این خودرو شاسی بلند اسپرت رقم بخورد. به طور کل کمبود قابل توجهی در این خودرو مشاهده نمی گردد و باید گفت منصوری کار خود را به نحو احسنت انجام داده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "دست پخت تیونر ایرانی برای شاسی بلند آئودی RS Q8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست پخت تیونر ایرانی برای شاسی بلند آئودی RS Q8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید