راه اندازی مرکز نوآوری نمین به توسعه صنایع خلاق یاری می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز نوآوری نمین، بستر مناسبی برای فناوران این شهرستان بویژه صنایع خلاق فراهم می آورد.

راه اندازی مرکز نوآوری نمین به توسعه صنایع خلاق یاری می نماید

به گزارش گروه استان های وبلاگ وردپرس، حبیب ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با اعلام اینکه مرکز نوآوری مشترک شهرستان نمین با همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی تکمیل و راه اندازی می گردد گفت: در آینده نزدیک با آماده سازی زیرساخت های لازم مرکز رشد این شهرستان نیز راه اندازی خواهد شد

ابراهیم پور به همراه فرماندار شهرستان نمین و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در بازدید از این مرکز گفت: در تکمیل و توسعه اکوسیستم فناوری و نواوری استان مرکز نوآوری شهرستان نمین به عنوان پنجمین مرکز در استان کار خود را آغاز نمود. مجوز این مرکز در سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر و با مجوز این معاونت کار خود را آغاز نموده است.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل به اهمیت گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین پرداخت و اضافه کرد: با تلفیق صنایع دستی و گردشگری و رشد و شکوفایی صنایع خلاق بین اهالی ساکن در منطقه ها گردشگری و جذب آن ها در مرکز نوآوری این شهرستان می توان اقتصاد پایدار ایجاد کرد.

وی با اشاره به نقش زنان در تامین اقتصاد خانوار ها با تکیه بر صنایع دستی و کسب و کار های خانگی اظهار کرد: مرکز نوآوری شهرستان نمین در آینده نزدیک در آموزش و نشر فرهنگ کسب و کار های خانگی نقش تاثیر گزاری را در منطقه نمین خواهد داشت.

ابراهیم پور به حمایت های تسهیلاتی از طرف صندوق های اقتصادی از فناوران مستقر در پارک و مراکز نوآوری اشاره و اعلام کرد: این مرکز بعد از افتتاحیه که به احتمال در بهمن امسال باشد همه فناوران و زنانی که در حوزه صنایع خلاق فعالیت می نمایند شناسایی و بعد از جذب و مستقر شدن حمایت های قانونی که به صورت تسهیلات و ارائه مجوزات خواهد بود انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، مرکز نوآوری نمین با همکاری مشترک پارک علم و فناوری استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی و با حمایت های فرمانداری این شهرستان در حال آماده سازی، تجهیز و افتتاح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی مرکز نوآوری نمین به توسعه صنایع خلاق یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز نوآوری نمین به توسعه صنایع خلاق یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید