شورولت آویو 2024؛ محصول مقرون به صرفه و مالی جنرال موتورز

به گزارش وبلاگ وردپرس، نسل فعلی شورولت آویو کابین بسیار ابتدایی و غیر جذابی دارد. نمایشگر تنظیمات سیستم تفریح 4.2 اینچی، مهم ترین رویداد فناورانه آن محسوب می گردد. باید منتظر ماند تا تغییرات مدل نو آویو در قسمت کابین نیز تعیین گردد.

شورولت آویو 2024؛ محصول مقرون به صرفه و مالی جنرال موتورز

شورولت آویو خودرویی است که با نام های متنوعی (براساس بازار هدف) مانند دوو کالوس و شورولت سونیک از سال 2002 تا کنون روی خط فراوری واقع شده است.

آویو در سگمنت بی واقع شده است تا یک محصول کوچک و مالی در کارنامه جنرال موتورز قرار داشته باشد. اکنون مدل 2024 شورولت آویو برای بازار مکزیک معرفی شده و برخلاف مدل های قبلی فقط در کلاس هاچ بک 5 درب فراوری می گردد.

همانطور که در مقایسه با مدل سدان 2022 مشاهده می کنید، ظاهر آویو بویژه در قسمت دماغه کاملا تغییر نموده و چشم انداز مجذوب کننده تری شکل گرفته است. هنوز تصاویر رسمی از کابین آویو 2024 منتشر نشده است. اما براساس اعلام کمپانی فراوریکننده، این خودرو با 6 کیسه ایمنی هوا و اخطار کمربند ایمنی برای سرنشین جلو و عقب عرضه می گردد.

نسل فعلی شورولت آویو کابین بسیار ابتدایی و غیر مجذوب کنندهی دارد. نمایشگر تنظیمات سیستم تفریح 4.2 اینچی، مهم ترین رویداد فناورانه آن محسوب می گردد. باید منتظر ماند تا تغییرات مدل تازه آویو در قسمت کابین نیز تعیین گردد.

پیشرانه نیز بخش دیگری از راز های آویو 2024 است که شورولت به آن اشاره نداشته است. نسل فعلی یا بهتر بگوئیم قبلی آویو در بازار مکزیک از تپنده 4 سیلندر 1.5 لیتری با 107 اسب بخار خروجی و گشتاور 141 نیوتن متر استفاده می نماید. جعبه دنده نیز در دو آپشن قابل سفارش است که شامل نمونه 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می گردد که هر دو با محور جلو در ارتباط است.

قیمت مدلی که اکنون در بازار مکزیک موجود است از 14 هزار دلار شروع می گردد که باید دید نسل تازه آویو با تغییرات در کابین و پیشرانه با چه قیمتی وارد نمایندگی های شورولت خواهد شد.

منبع: فرادید

به "شورولت آویو 2024؛ محصول مقرون به صرفه و مالی جنرال موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورولت آویو 2024؛ محصول مقرون به صرفه و مالی جنرال موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید