طرز تهیه ساندویچ سرد ژامبون سالامی با پنیر موزارلا

به گزارش وبلاگ وردپرس، سالامی از آن فرآورده های گوشتی است که بی شک همگی آن را دوست دارند. حتی فکر کردن به آن و عطر خوشش هرکسی را به اشتها می آورد. اینطور نیست؟ حالا در کنار این طعم دوست داشتنی، سلیقه ایتالیایی ها را برای آفریدن طعم های بی نظیر در نظر بگیرید. قطعا نتیجه آن یک ساندویچ فوق العاده است. طرز تهیه ساندویچ سرد سالامی پیچیدگی خاصی ندارد و بیشتر از چند دقیقه از شما زمان نمی گیرد، اما لذت چشیدن یک طعم ایتالیایی را به شما می دهد و می تواند یک وعده غذایی خوشمزه را برای شما بسازد. در این دستور چیزی که خیلی اهمیت دارد، تازه بودن روغن زیتون است، پس حسابی حواس تان را جمع کنید.

طرز تهیه ساندویچ سرد ژامبون سالامی با پنیر موزارلا

مواد لازم برای تهیه ساندویچ سرد ژامبون سالامی

  • نان باگت یک عدد
  • روغن زیتون تازه یک قاشق غذاخوری
  • پنیر موزارلا خرید آنلاین چهار برش ضخیم
  • فلفل قرمز کبابی نصف فنجان
  • سالامی 12 گرم
  • ریحان تازه چند برگ
  • نمک و فلفل به اندازه لازم

طرز تهیه ساندویچ سرد ژامبون سالامی

مرحله اول

اولین قدم در تهیه سرد ژامبون سالامی این است که نان باگت را روی صفحه آشپزی یا کاغذ روغنی قرار دهید با نوک یک چاقو تیز، یک برش عمودی در قسمت میانی آن ایجاد کنید. سپس پشت و روی نان را به خوبی به روغن زیتون تازه آغشته کنید.

مرحله دوم

ابتدا برش های موزارلا را در نان بچینید و اندازهی نمک اضافه کنید. سپس فلفل های قرمز و سالامی را روی پنیر قرار دهید، حالا نوبت ریحان های تازه است.

مرحله سوم

نان ساندویچ را داخل کاغذ روغنی به خوبی بپیچید و سپس آن را از وسط برش دهید تا نان به دو قسمت تقسیم شود. خیلی مهم است که نان را محکم داخل کاغذ پیچیده باشید تا هنگام برش باز نشود یا مواد آن بیرون نریزد. اگر اهل خوردن غذاهای تند هستید، می توانید این ساندویچ را با سس تند محبوبتان سرو کنید.

حالا ساندویچ سرد ژامبون سالامی شما آماده است. می توانید آن را بعد از کاغذپیچی درست در لحظه سرو کنید یا تا 24 ساعت داخل یخچال نگه دارید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه ساندویچ سرد ژامبون سالامی با پنیر موزارلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه ساندویچ سرد ژامبون سالامی با پنیر موزارلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید