عکس های گوشی گلکسی A51 سامسونگ فاش شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، کمیسیون فدرال ارتباطات مشغول آزمایش گلکسی A51 سامسونگ بود و به طور اتفاقی عکس هایی از این آزمون را منتشر کرده است. این تصاویر نشان می دهند گوشی مذکور به زودی وارد بازار می شود.

عکس های گوشی گلکسی A51 سامسونگ فاش شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در تصاویر مذکور تعیینات گوشی به طور کامل تعیین نیست اما می توان حدسهایی درباره گوشی زد که به واقعیت نزدیکند.

بر اساس این تصاویر می توان جک هدفون 3.5 میلی متری ، درگاه USB-C و بلندگو را مشاهده کرد. پیش از این نیز مقامات کره ای اعلام کرده بودند که گوشی مذکور دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و با توجه به اسناد FCC می توانیم بگوییم که این گوشی با یک شارژر 15 واتی عرضه می شود که حتی از نظر استانداردهای سامسونگ خبری قدیمی است.

در یکی دیگر از این تصاویر دوربین دارای حفره پانچ متمرکز در صفحه آمولد 6.5 اینچی است. اگر این شایعات را باور کنیم باید بگوییم این گوشی دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در بخش پشتی، گلکسی A51 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، 12 مگاپیکسلی و شاید یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در برخی شایعات همچنین از دوربین تله فوتو نیز یاد شده است.

سری گلکسی A (2020) هفته آینده در تاریخ 12 دسامبر رونمایی می شود و شامل مدل های نهایی بالاتر مانند A71 و A81 می شود

منبع: انتخاب

به "عکس های گوشی گلکسی A51 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های گوشی گلکسی A51 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید