مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی ناموفق گوشی گلکسی A50 تا محدودیت سیگار الکترونیکی در اپ استور

به گزارش وبلاگ وردپرس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی ناموفق گوشی گلکسی A50 تا محدودیت سیگار الکترونیکی در اپ استور

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی گلکسی A50 سامسونگ طی سال گذشته با موفقیت بسیاری همراه بود و فروش خوبی در بازارهای دنیا ثبت کرد. اما اکنون کاربران این گوشی با یک به روزرسانی جدید به مشکل برخورده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از آن که واشنگتن، استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره را به رسمیت شناخت، گروههای زیادی نسبت به این جریان معترض شدند و در نهایت نیز معترضان با لباسهایی سفید و دوربین روی سر تجمع کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل تمامی 181 برنامه مرتبط با سیگار الکترونیکی را از اپ استور حذف می نماید و این کار در راستای مبارزه با شیوع استفاده از سیگارهای الکترونیکی انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ریچارد یو ، مدیر عامل هواوی در شبکه اجتماعی ویبو اظهار داشت که این شرکت در تاریخ 25 نوامبر برابر با چهارم آذر در شانگهای از محصولات جدید سری میت خود رونمایی خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی ریلمی X2 را می توان یکی از محبوب ترین گوشی های چینی در بازار اروپا دانست که اخیرا یک به روز رسانی شامل حالت تاریک و تغییرات نرم افزاری ارائه نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی ناموفق گوشی گلکسی A50 تا محدودیت سیگار الکترونیکی در اپ استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی ناموفق گوشی گلکسی A50 تا محدودیت سیگار الکترونیکی در اپ استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید