مجوز فعالیت صنایع آب بر در استان صادر نمی گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، استاندار همدان گفت: با توجه به کمبود بارش ها و وضع نامناسب منابع آبی، پروانه ساخت برای صنایع آب بر در این استان صادر نمی گردد.

مجوز فعالیت صنایع آب بر در استان صادر نمی گردد

علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان با اشاره به اینکه صنایع آب بر اگر بتوانند احتیاج آبی خود را از پساب فاضلاب تامین نمایند مانعی در صدور مجوز نیست اضافه نمود: در جایی که پساب هست، صنایع حق استفاده از منابع آب آشامیدنی را ندارند.

او با تاکید بر اینکه باید از هدر رفت پساب فاضلاب جلوگیری گرددگفت: باید با بازچرخابی پساب تصفیه خانه فاضلاب به تامین بخشی از آب مورد احتیاج صنعت و کشاورزی یاری کرد تا بار سنگینی از دوش منابع آبی برداشته گردد.

استاندار همدان با تاکید بر احیای واحد های فراوریی و مالی گفت: نگاه دولت بر معطل کردن سرمایه فراورینمایندگان نیست و در جایی که سرمایه گذار سرمایه خود را استقرار دهد و با مشکل عمده بی آبی روبرو گردد، بلاتکلیفی سرمایه گذار صحیح نیست.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه در استان همدان در حوزه صنایع کم آب بر سرمایه گذاری و تمرکز گردد اضافه نمود: صنایع آب بر در مکان هایی استقرار یابد که مسئله ای در تامین آب ندارند.

او اضافه نمود: مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات برای رونق فعالیت های مرتبط با کار و فراوری به یک واحد فراوریی استان پرداخت می گردد.

استاندار همدان به آنالیز چهار طرح فراوریی در نشست امروز ستاد اشاره نمود و گفت: باید با آنالیز کارشناسی و تصمیم موثر، گره از مسائل این واحد ها باز شد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر نگاه مثبت و هم افزایی بانک ها در سهولت در بازپرداخت تسهیلات بانکی سرمایه گذاران و فراورینمایندگان گفت:ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان همدان برای حمایت از بخش فراوری، احیای واحد های راکد و رونق فراوری تشکیل و مصوبات این ستاد برایگره گشایی از مسائل واحد های فراوریی ابلاغ می گردد.

وبلاگ وردپرس همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجوز فعالیت صنایع آب بر در استان صادر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز فعالیت صنایع آب بر در استان صادر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید