محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ

به گزارش وبلاگ وردپرس، در این مطلب به معرفی انواع و اقسام لوازم جانبی محبوب و پرفروش برای گوشی های هوشمند سامسونگ می پردازیم. این محصولات هم شامل لوازمی با برند سامسونگ هستند و هم برندهایی که کیفیت ساخت لوازم جانبی آن ها بسیار بالاست. بدین ترتیب می توانند گزینه های جذابی برای گوشی شما به حساب بیایند. این محصولات در دسته های زیر قرار می گیرند:

محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ

فهرست محتوا

محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ

کیف و کاور

کارت حافظه جانبی

نگه دارنده گوشی

پاوربانک

قلم

شارژر دیواری و بی سیم

کابل شارژر و مبدل

لوازم جانبی گوشی های سامسونگ؛ سخن پایانی

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

779,000

649,000

تومان

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل 25W EP-TA800

649,900

تومان

محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ در وبلاگ وردپرس

مشاهده همه

محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ

کیف و کاور

1. کاور سامسونگ مدل EF-GS918TBEGWW مناسب برای گلکسی S23 Ultra

گلکسی S23 اولترا تازهترین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار میرود که در حال حاضر در فروشگاه وبلاگ وردپرس هم در دسترس واقع شده است. از آن جایی که این گوشی به تازگی راهی بازار شده تعداد لوازم جانبی آن محدود است اما با این حال قاب محافظ EF-GS918TBEGWW می تواند به عنوان یک قاب سبک اما مقاوم و باکیفیت، یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت از گلکسی S23 اولترا شما باشد. این قاب روی پنل پشتی خود یک نوار کشی دارد که می توانید دست خود را درون آن برده و گوشی را با یک دست و بدون نگرانی از بابت افتادن، نگه دارید.

کاور سامسونگ مدل EF-GS918TBEGWW مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra

مشاهده کالا

2. کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover مناسب برای گلکسی S22 Ultra

یکی از بهترین کاورها در دسته لوازم جانبی گوشی های سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا، مدل Clear View است. کاوری از جنس پلاستیک نرم، چرم مصنوعی و پارچه که فقط 89 گرم وزن دارد اما به بهترین شکل ممکن از گوشی در برابر ضربه و خط و خش مقاومت می کند. این کاور به خوبی برش خرده و اصلا هنگام دسترسی به پور ت ها و اتصالات برای شما مشکل ایجاد نمی کند. ظاهر کاور مات است و در نتیجه اثر انگشت را هم به خود جذب نمی کند. از جمله مشخصات خوب این گوشی می توان به پنجره کوچک بالای قاب اشاره کرد که به کمک آن می توانید از شرایط تاریخ و ساعت و اندازه شارژ گوشی مطلع شوید.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

10 %

2,550,000

2,299,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کاور سامسونگ مدل EF-GF721 مناسب برای گلکسی Z Flip 4

کاور سامسونگ مدل Silicon Strap یک کاور اصل با کیفیت فوق العاده بالا در دسته لوازم جانبی گوشی های سامسونگ است که جنس بسیار خوبی داشته و به خوبی از گلکسی زد فلیپ 4 شما مراقبت می کند. همچنین یک بند پارچه ای هم روی پنل پشتی این قاب تعبیه شده تا بتوانید گوشی را خیلی راحت با یک دست نگه دارید و نگران افتادن آن نباشید. این قاب از جنس سیلیکون بسیار نرم ساخته شده و حس فوق العاده خوشایندی به شما القا می کند. این قاب ضد لغزش است و به هیچ عنوان از دست شما سر نمی خورد. از جمله امکانات این قاب می توان به مقاومت آن در برابر آب، پوشش داخلی نرم، لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش، لبه های برجسته برای محافظت دوربین و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

کاور سامسونگ مدل EF-GF721 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip 4

10 %

3,300,000

2,970,000 تومان

مشاهده و خرید

4. کاور سامسونگ مدل Silicon Strap مناسب برای گلکسی Z Flip 3

کاور سامسونگ مدل Silicon Strap که برای گلکسی زد فلیپ 3 طراحی شده دقیقا از همان کیفیت مشابه مدل بالا بهره می برد و تمام امکانات و قابلیت های خوب آن را در اختیار شما قرار می دهد. تنها تفاوت آن با مدل بالا این است که این محصول برای گلکسی زد فلیپ 3 طراحی شده است.

کاور سامسونگ مدل Silicon Strap مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip3

2,400,000 تومان

مشاهده و خرید

5. کیف کلاسوری سامسونگ مدل Flip Cover مناسب برای گلکسی Z Fold 3 به همراه قلم نوری

اگر در پی خرید یک مجموعه لوازم جانبی کامل با قیمت مناسب برای گلکسی زد فولد 3 هستید پیشنهاد می شود این محصول را از دست ندهید. در بسته بندی این مجموعه که از طریق خود سامسونگ هم ساخته شده و کیفیت فوق العاده ای دارد شما کاور و قلم S-Pen را شاهد خواهید بود که هر دوی آن ها اصل هستند و هیچ نگرانی از بابت کیفیت شان نخواهید داشت. قاب محافظ این گوشی یک محافظت 360 درجه ای را از گوشی فراهم می کند و در قسمت دوربین هم به گونه ای طراحی شده که از لنزها مراقبت کند. یک نگه دارنده قلم S-Pen هم برای آن در نظر گرفته شده تا بتوانید قلم را درون آن قرار دهید. این قاب که از پلاستیک سخت و چرم مصنوعی ساخته شده از پوشش ضد میکروبی هم بهره می برد. قلم S-Pen هم کیفیت بسیار خوبی داشته و زمان تأخیر آن بسیار کم است به گونه ای که نوشتن با آن حس خوبی به کاربر القا می کند.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Flip Cover مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold3 به همراه قلم نوری

6 %

1,700,000

1,590,000 تومان

مشاهده و خرید

6. کاور سامسونگ مدل Standing مناسب برای گلکسی Z Fold 4 به همراه قلم

دقیقا مشابه کیفیت همان قاب شماره 6 که برای زد فولد 3 طراحی شده، یک قاب با نام Standing از برند سامسونگ برای گلکسی زد فولد 4 هم طراحی شده که همراه با قلم S-Pen عرضه شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این قاب از پلاستیک سخت ساخته شده و محفظه ای برای نگهداری قلم دارد که به راحتی بتوانید قلم را درون آن قرار دهید. قلم S-Pen عرضه شده به همراه آن هم کیفیت بسیار خوبی دارد و نوشتن با آن لذت بسیار زیادی دارد.

مجموعه لوازم جانبی موبایل سامسونگ مدل Notepack

4,500,000 تومان

مشاهده و خرید

7. کاور سامسونگ مدل Silicon مناسب برای گلکسی S21 Ultra به همراه قلم نوری

اگر در پی یکی از بهترین کاورها در دسته لوازم جانبی گوشی های سامسونگ برای گلکسی S21 اولترا می شد، حتما کاور سامسونگ مدل Silicon قطعا یکی از بهترین هاست چرا که قلم S-Pen هم به همراه خود دارد. گلکسی S21 اولترا علی رغم پشتیبانی از قلم از آن بهره نمی برد و باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. پس چه بهتر که خود سامسونگ یک مجموعه مجذوب کننده و باکیفیت شامل یک کیف با محفظه قلم و قلم S-Pen عرضه کرده و می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این کیف در برابر آب مقاوم است، پوشش داخلی نرمی دارد، از دوربین و نمایشگر به واسطه لبه های برآمده محافظت می کند، در برابر خط و خش مقاوم است و از شارژر بی سیم هم پشتیبانی می کند.

کاور سامسونگ مدل Silicon مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 Ultra به همراه قلم نوری

1,999,000 تومان

مشاهده و خرید

کارت حافظه جانبی

1. کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Extreme Pro V30 ظرفیت 32 گیگابایت

کارت حافظه سن دیسک نیاز به تعریف ندارد چرا که کیفیت آن ثابت شده است. مدل اکستریم پرو از این شرکت از کلاس 10 با استاندارد UHS-I U3 یکی از باکیفیت ترین و بهترین مدل های موجود در بازار است که سرعت خواندن آن به 95 مگابایت بر ثانیه می رسد. این کارت حافظه در مدل هایی با حافظه داخلی بیشتر هم در دسترس واقع شده است (نهایتا 512 گیگابایت) که با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را برای گوشی سامسونگ خود که از کارت حافظه پشتیبانی می کند خریداری کنید.

کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Extreme Pro V30 کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 سرعت 633X 95MBps ظرفیت 32 گیگابایت

400,000 تومان

مشاهده و خرید

2. کارت حافظه microSDXC میکرو سونیک مدل 533X-A1-V30 ظرفیت 128 گیگابایت

533X یکی از بهترین کارت های موجود در بازار از برند معروف و شناخته شده میکرو سونیک است که از استاندارد سرعت UHS-1 U3 بهره می برد و می توانید از آن در انواع و اقسام محصولات دیجیتال بهره ببرید. این کارت از حدبیشتر سرعت خواندن اطلاعات تا 80 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند و در برابر آسیب هایی نظیر ضربه، شوک، رطوبت، لرزش، اشعه ایکس و حرارت بالا بسیار مقاوم است.

کارت حافظه microSDXC میکرو سونیک مدل 533X-A1-V30 کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 سرعت 80MBps ظرفیت 128 گیگابایت

750,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus A2 V10 ظرفیت 256 گیگابایت

اگر در پی یک کارت حافظه فوق العاده سریع برای گوشی گلکسی خود هستید بهتر است به سراغ خود سامسونگ بیاید که کارت Evo Plus A2 V10 آن از کلاس 10 با استاندارد سرعت UHS-I U3 است و سرعت خواندن آن به رقم 130 مگابایت بر ثانیه می رسد. این کارت در ظرفیت های 64 و 512 گیگابایتی هم در دسترس واقع شده است که تمامی مدل های آن توانسته اند نظر مثبت بسکمک از کاربران را به خود جلب کنند.

کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus A2 V10 کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 سرعت 130MBps به همراه آداپتور SD ظرفیت 256 گیگابایت

2 %

1,350,000

1,323,000 تومان

مشاهده و خرید

نگه دارنده گوشی

1. پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل THL 1208

برای نگه داری گوشی هایی با اندازه 3 تا 7 اینچ، پایه نگه دارنده تسکو مدل THL 1208 می تواند بهترین گزینه باشد چرا که هم قیمت مناسبی دارد، هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم کار کردن با آن راحت است. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد، به آسانی به سطح صاف نظیر میز، داشبرد ماشین و… می چسبد، امکان چرخش 360 درجه دارد و بسکمک موارد خوب دیگر.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل THL 1208

197,500 تومان

مشاهده و خرید

2. پایه نگهدارنده سامسونگ مدل Smartphone Vehicle Dock

پایه نگهدارنده Smartphone Vehicle Dock Holder محصولی ساخت سامسونگ است که مثل بسکمک از هولدرهای دیگر به سطوح صاف می چسبد و کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد. البته توجه داشته باشید این محصول برای نگهداری گوشی های 4 تا 5.7 اینچی مناسب است. اگر در پی محصولی هستید که کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و دیگر مجبورتان نکند حتی بعد از سال ها در پی یک پایه نگهدارنده باشید، حتما خرید این محصول را مد نظر داشته باشید.

پایه نگهدارنده سامسونگ مدل Smartphone Vehicle Dock

1,120,000 تومان

مشاهده و خرید

3. پایه مونوپاد سامسونگ مدل Tripod Selfie Stick P007

محصول بعدی یک مونوپاد است که می توانید به کمک آن از خود تصاویر و ویدیوهای سلفی ثبت و ضبط کنید. این محصول که مبتنی بر بلوتوث است، کیفیت ساختی استثنائی دارد و می تواند گوشی هایی 4.5 تا 8 سانتی متری را هم در خود جای دهد بنابراین با بیشتر گوشی ها سازگار خواهد بود. این محصول از دسته تلسکوپی 6 سطحی بهره می برد که می تواند 40 سانتی متر به ارتفاع دستگاه اضافه کند.

پایه مونوپاد سامسونگ مدل Tripod Selfie Stick P007

13 %

2,050,000

1,785,000 تومان

مشاهده و خرید

4. پایه نگهدارنده گوشی موبایل الدینیو مدل MG03

اگر در پی یک پایه نگهدارنده بسیار باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل الدینیو مدل MG03 می تواند گزینه خوبی باشد. یک محصول پرطرفدار و باکیفیت که البته برای استفاده درون ماشین مناسب است. این محصول در داخل دریچه کولر نصب می شود و آنقدر خوب و محکم می ایستد که بتوانید گوشی خود را به راحتی درون آن قرار دهید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل الدینیو مدل MG03

132,000 تومان

مشاهده و خرید

5. سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909 برای کسانی مناسب است که به عکاسی و فیلم برداری از خود علاقه مند هستند چرا که پایه های محکمی داشته و در انواع و اقسام سطوح مختلف می ایستد و گوشی را بدون لرزش نگه می دارد. این محصول از تقریبا تمام گوشی ها پشتیبانی می کند و با امکان چرخش 360 درجه، دست کاربر را کاملا باز می گذارد. پایه های ان هم امکان خم شدن تا زاویه 45 درجه را دارند تا بتوانید بر اساس نیاز خود آن را تنظیم کنید.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909

13 %

60,500

52,900 تومان

مشاهده و خرید

پاوربانک

1. شارژر همراه باسئوس مدل PPLG-A02 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس مدل PPLG-A02 یک پاوربانک محبوب و پرظرفیت است که می تواند گوشی شما را با سرعت بسیار خوب، چندین بار شارژ کند. فقط کافی است آن را یک بار کامل شارژ کنید تا بدین ترتیب بتوانید تقریبا 1 هفته بدون نگرانی از گوشی خود بهره ببرید. این محصول با توان 65 واتی خود قادر است 4 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. البته توجه داشته باشید شارژ کامل آن چیزی در حدود 5 الی 9 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. این پاوربانک 550 گرمی بوده و ظرفیت آن به 30 هزار میلی آمپر ساعت می رسد. این دستگاه علاوه بر ورودی Type-C، ورودی لایتنینگ هم برای دستگاه های اپل دارد.

شارژر همراه باسئوس مدل PPLG-A02 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

2,900,000 تومان

مشاهده و خرید

2. شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

اگر در پی یک پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت هستید، پیشنهاد می شود پاوربانک Redmi را تهیه کنید که هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم کیفیت آن بالاست. کابل شارژ عرضه شده با این محصول از نوع microUSB است و شاید زیاد به کارتان نیاید، اما در صورت خرید کابل مناسب، می توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. این محصول بدنه باکیفیتی دارد و در برابر خطراتی نظیر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت و… از گوشی محافظت می کند.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

11 %

899,000

799,000 تومان

مشاهده و خرید

3. شارژر همراه سامسونگ مدل 25W EB-P3300 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

در نهایت می رسیم به شارژر 10 هزار واتی سامسونگ که کیفیت فوق العاده بالایی دارد و می تواند گوشی سامسونگ شما را بدون هیچگونه مسئله ای شارژ کند و آسیبی به آن وارد نکند. این محصول از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می کند و می تواند گوشی را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند.

شارژر همراه سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

3,560,000 تومان

مشاهده و خرید

قلم

1. قلم لمسی مدل S Pen مناسب برای گوشی سامسونگ Galaxy Note10 / Note10 Plus / Note10 5G / Note10 Plus 5G

این قلم S-Pen از طریق خود سامسونگ ساخته شده و در نتیجه اصل و بسیار باکیفیت است. اما از آن می توانید برای گوشی های پرچم دار سال 2019 سامسونگ یعنی سری نوت 10 بهره ببرید. این قلم از بلوتوث پشتیبانی می کند و اندازه برد آن هم به 10 متر می رسد. بنابراین می توانید از آن برای کنترل اسلایدها، یادداشت برداری، پخش یا توقف ویدیو و… بهره ببرید. از این قلم برای گلکسی S21 اولترا هم می توانید بهره ببرید.

قلم لمسی مدل S Pen مناسب برای گوشی سامسونگ Galaxy Note10 / Note10 Plus / Note10 5G / Note10 Plus 5G

1,950,000 تومان

مشاهده و خرید

2. قلم لمسی سامسونگ مدل S pen مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

این قلم S-Pen برای گلکسی S22 اولترا ساخته شده و مناسب برای این گوشی است. چون این گوشی از محفظه ای جهت نگهداری قلم بهره می برد مهم است که قلم مخصوص آن را تهیه کنید تا بتوانید آن را درون محفظه یادشده قرار دهید. این قلم زمان تأخیر بسیار کمی دارد، تجربه نوشتن با آن شبیه به نوشتن روی کاغذ است و حس و حال بسیار خوبی را القا می کند، مبتنی بر بلوتوث است و کیفیت اتصال آن بسیار بالاست.

قلم لمسی سامسونگ مدل S pn مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

1,850,000 تومان

مشاهده و خرید

3. قلم لمسی سامسونگ مدل EJ-PG998 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 Ultra

اگر برای گلکسی S21 اولترا در پی یک قلم عالی و باکیفیت هستید می توانید از این محصول بهره ببرید که ساخت سامسونگ بوده و کیفیت بالایی دارد. البته گلکسی S21 اولترا از هیچ محفظه ای بهره نمی برد که بتوانید قلم را درون آن نگه دارید و برای این منظور به یک کاور نیاز دارید. در نتیجه هر قلمی که با نمایشگر این گوشی سازگار باشد را هم می توانید خریداری کنید.

قلم لمسی سامسونگ مدل EJ-PG998 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 Ultra

1,850,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر دیواری و بی سیم

1. شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل 25W EP-TA800

سریع ترین شارژر سامسونگ اگرچه 45 واتی است اما مدل 25 واتی اختلاف محسوسی با آن ندارد و می توانید روی کیفیت و سرعت بالای آن حساب ویژه ای باز کنید. این شارژر از ورودی USB-C پشتیبانی می کند و باید حتما کابل دو سر TYPE-C را برای آن خریداری کنید.

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل 25W EP-TA800

629,000 تومان

مشاهده و خرید

2. شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

یکی از بهترین شارژرهای بی سیم در دسته لوازم جانبی گوشی های سامسونگ، شارژر بی سیم Trio EP-P6300 است که می تواند سه دستگاه را به صورت همزمان و با سرعت قابل قبولی شارژ کند (9 وات). این دستگاه از دستگاه های سازگار با Qi با قابلیت شارژ حداقل 5 وات و همچنین محصولات اپل با شارژ 7.5 وات پشتیبانی می کند. حتی اگر گوشی شما قاب محافظ داشته باشد اما ضخامتش کمتر از 3 میلی متر باشد هم می توانید بدون درآوردن قاب، گوشی را روی آن قرار داده و شارژ کنید. از سری گلکسی S6 گرفته تا زد فولد 2، پرچم داران سری نوت 20 و S20، گلکسی بادز لایو، گلکسی واچ 3 و… را می توانید با این محصول شارژ کنید.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

3,400,000 تومان

مشاهده و خرید

کابل شارژر و مبدل

1. کابل تبدیل USB به USB-C ویدوی مدل CB473T طول 1 متر

شرکت VIDVIE یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی موبایل است و کابل شارژ مدل CB473T هم یکی از بهترین کابل های این شرکت محسوب می شود که طرفداران بسیار زیادی هم بهره می برد. این کابل 1 متری است و برای دستگاه هایی مناسب است که از درگاه شارژ USB-C بهره می برند. البته یک سر این کابل USB-A است بنابراین هنگام خرید حتما نوع آداپتور خود را بشناسید.

کابل تبدیل USB به USB -cویدوی مدل CB473T طول 1 متر

12 %

190,000

168,000 تومان

مشاهده و خرید

2. کابل تبدیل USB-C به USB-C باسئوس مدل CAJY0007 طول 2 متر

باسئوس که یک شرکت بسیار باکیفیت و پرآوازه در تولید لوازم جانبی موبایل به شمار میرود، این کابل 2 متری را برای محصولاتی تولید کرده که از طریق پورت USB-C شارژ می شوند و آداپتور آن ها هم ورودی TYPE-C دارد. این کابل دارای یک چیپ هوشمند است که نسبت به شرایط گوشی شما جریان مناسب عبوری را مشخص می کند و باعث می شود به گوشی شما آسیب نرسد. در زمان استفاده از قابلیت شارژ سریع نگران داغ شدن بیش از حد گوشی خود نباشید زیرا این کابل دارای قابلیت کنترل دمای هوشمند است.

کابل تبدیل USB-C به USB-C باسئوس مدل CAJY0007 طول 2 متر

399,900 تومان

مشاهده و خرید

3. مبدل USB-C به AUX باسئوس مدل L54

یکی از بهترین مبدل ها در دسته لوازم جانبی گوشی های سامسونگ، مبدل USB-C به AUX است که در 2 رنگ با کدهای متفاوت تولید شده اما کیفیت و کارکرد هر دوی آن ها مشابه است. از آن جایی که این روزها بسکمک از گوشی های هوشمند بدون پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری عرضه می شوند، داشتن چنین کابل تبدیلی بسیار ضروری خواهد بود چون می توانید با استفاده از آن، هندزفری های سیمی از نوع 3.5 میلی متری را به آن متصل کرده و یا برای گوش دادن به موسیقی درون ماشین، در شرایطی که کابل AUX شما امکان اتصال مستقیم به گوشی را ندارد، از آن بهره ببرید.

مبدل USB-C به AUX باسئوس مدل L54

166,000 تومان

مشاهده و خرید

4. مبدل USB-C به AUX سامسونگ مدل EE-UC10J

مبدل USB-C به AUX سامسونگ مدل EE-UC10J محصولی است که با خرید آن هیچ نگرانی از بابت خراب شدن یا درست کار نکردن آن نخواهید داشت چون کیفیت ساخت آن بی نظیر است. این محصول ساخت خود سامسونگ بوده و در نتیجه به راحتی و بدون هیچ مسئله ای با تمام گوشی های این شرکت سازگاری دارد و می توانید به راحتی با اتصال هندزفری، هدفون و… به آن به انجام مکالمه، گوش دادن به موسیقی و… بپردازید بدون اینکه ذره ای از کیفیت صدا کاسته شود.

مبدل USB-C به AUX سامسونگ مدل EE-UC10J

520,000 تومان

مشاهده و خرید

لوازم جانبی گوشی های سامسونگ؛ سخن پایانی

قطعا تعداد لوازم جانبی گوشی های سامسونگ که در وبلاگ وردپرس در دسترس قرار دارند از این تعداد فراتر می رود اما در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین و محبوب ترین ها را به شما معرفی کنیم. البته با کلیک روی لینک زیر می توانید به بخش مربوط به لوازم جانبی گوشی های موبایل وارد شده و محصول مورد نظر را متناسب با نوع گوشی خود انتخاب کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت یونیورسال مدل 270 درجه

15,000

10,500

تومان

محافظ کابل و هندزفری مدل CL

13,980

تومان

محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند در وبلاگ وردپرس

مشاهده همه

سوالات متداول درباره لوازم جانبی گوشی های سامسونگ

کدام گوشی های سامسونگ از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کنند؟

به صورت کلی گوشی های میان رده و مالی سامسونگ از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کنند اما پرچم داران این شرکت از سری S21 تا S23 از آن بهره نمی برند. گوشی های تاشوی این شرکت هم از درگاه یادشده بهره نمی برند.

گوشی های سامسونگ نهایتا با چه سرعتی شارژ می شوند؟

45 وات. اما با این اوصاف باز هم تفاوت بین شارژر 45 و 25 واتی این شرکت محسوس نیست.

کدام گوشی های سامسونگ از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی کنند؟

به صورت کلی تمام پرچم داران سامسونگ از سری S20 به بعد از جک 3.5 میلی متری بهره نمی برند. اما گوشی های میان رده تازه این شرکت یعنی گلکسی A53 و A54، گلکسی A33 و A34 هم از این جک بی بهره هستند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید