معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان در اکسپوی دبی2022

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی استان #سمنان از معرفی جاذبه های گردشگری این استان در اکسپوی #دبی اطلاع داد.

معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان در اکسپوی دبی2022

به گزارش دنیای سفر مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان سمنان از معرفی جاذبه های جهانگردی این استان در اکسپوی دبی اطلاع داد و گفت: به همین دلیل محتوای دیجیتال معرفی ظرفیت های جهانگردی، صنایع دستی و تاریخی استان سمنان برای پخش در غرفه ایران در این اکسپوی معتبر تدوین و ارسال شده است.

حمیدرضا دوست محمدی 22 دی ماه 1400 با اعلام این خبر اضافه کرد: محتوای رسانه ای سه زبانه معرفی استان سمنان در اکسپوی دبی با هدف برندسازی و معرفی ظرفیت ها و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و جهانگردان خارجی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان سمنان اضافه کرد: اکسپوی دبی تا 21 فروردین ماه سال 1401 ادامه دارد و در غرفه ایران، ظرفیت های جهانگردی استان ها بر اساس برنامه زمان بندی معرفی می گردد.

دوست محمدی گفت: استان سمنان مجموعه ای از جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد با تنوع اقلیمی بالا را در خود جای داده است و در محتواهای ارسالی کوشش شده است ظرفیت های جهانگردی استان به خوبی معرفی گردد.

او با تأکید بر اینکه معرفی ظرفیت های جهانگردی در نمایشگاه های بین المللی از جمله راه های جذب جهانگرد است، ابراز امیدواری کرد: با کاهش شیوع کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زمینه حضور هر چه بیشتر جهانگردان خارجی و داخلی در استان فراهم گردد.

منبع: دنیای سفر

به "معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان در اکسپوی دبی2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان در اکسپوی دبی2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید