هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، دیجیاتو نوشت: مایکروسافت استور به یاری هوش مصنوعی، خلاصه ای از آنالیز های اجرا شده به وسیله کاربران برای برنامه ها و بازی ها را ارائه خواهد نمود.

هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2023 از افزودن هرچه بیشتر هوش مصنوعی به محصولاتش اطلاع داد که یکی از آن ها، مایکروسافت استور در ویندوز است. یکی از ویژگی های تازه مایکروسافت استور، AI هاب نام دارد که برترین تجربه هوش مصنوعی پیشرفته به وسیله توسعه دهندگان و مایکروسافت را به کاربران معرفی می نماید.

به گفته مایکروسافت، این بخش به کاربران یاری می نماید تا برای بهبود بهره وری، دستیابی به ایده های بهتر و کارهای دیگر بیشتر از هوش مصنوعی استفاده نمایند. در این بخش از مایکروسافت استور برنامه هایی مانند Luminar و Neo به نمایش گذاشته می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های هوش مصنوعی برای مایکروسافت استور، افزودن خلاصه آنالیز هاست. درحقیقت هوش مصنوعی خلاصه ای از آنالیز های صورت گرفته به وسیله کاربران از برنامه ها و بازی ها را ارائه می نماید. با این ویژگی دیگر نیازی به خواندن هزاران آنالیز صورت گرفته برای برنامه ها و بازی های محبوب نیستید و تنها با یک خلاصه کاربردی روبه رو می شوید. البته نمی دانیم مایکروسافت چگونه این خلاصه ها را آنالیز می نماید.

مایکروسافت بعلاوه ویژگی های هوش مصنوعی تازهی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. برای مثال با کلیدواژه های تولیدشده به صورت و تگ های جستجوی پیشنهادی روبه رو خواهند شد. درحقیقت هوش مصنوعی به توسعه دهندگان یاری می نماید که برنامه هایشان بیشتر نمایش داده شوند و کاربران بیشتری با آن ها روبه رو شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید