ویژگی نو واتساپ خیال کاربران نگران را راحت می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، گجت نیوز نوشت: ویژگی تازه واتساپ - Whatsapp تیر خلاصی به افراد سودجو و مداخله گر برای جلوگیری از دستیابی به چت های خصوصی کاربران است.

ویژگی نو واتساپ خیال کاربران نگران را راحت می نماید

واتساپ مدتی است که در حال آزمایش ویژگی های تازه امنیتی برای کاربران خود است. محبوب ترین پیغام رسان دنیا علاوه بر افزودن یک عملکرد تازه برای ارتقای حریم خصوصی در بخش چت های گروهی، امکان ارسال پیغام های صوتی یک بار مصرف را نیز ایجاد نموده است. افزون بر این، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی دیگر است که به کاربران اجازه می دهد چت های مورد نظر خود را با استفاده از اثر انگشت یا رمز عبور قفل نمایند.

به گزارش Wabetainfo، این ویژگی تازه در آپدیت بتای واتساپ به شماره 2.23.8.2 که اکنون در گوگل پلی موجود است، کشف شد. قابلیت مذکور یک لایه امنیتی اضافی را برای کاربرانی که می خواهند مکالمات حساس خود را از دسترس دیگران دور نگه دارند، ارائه خواهد داد.

ویژگی چت قفل شده، با افزایش حریم خصوصی به کاربران اجازه می دهد تا مکالمات خود را به وسیله بخش اطلاعات تماس یا چت گروهی قفل نمایند. پس از اعمال این قابلیت و قفل کردن چت، دسترسی به آن تنها با استفاده از اثر انگشت یا رمز عبور امکان پذیر خواهد بود. بدین ترتیب، امکان باز کردن و رویت مکالمات شخصی برای دیگران غیرممکن می گردد.

هم چنین اگر شخص سعی کند بدون اثر انگشت و یا رمز عبور به چت قفل شده دسترسی پیدا کند، تنها گزینه ای برای پاک کردن مکالمه را دریافت خواهند کرد. ویژگی تازه واتساپ هم چنین به خصوصی نگه داشتن انواع دیگر محتوا مانند عکس ها و ویدیوها نیز یاری نموده و از ارسال آنها به بخش گالری گوشی جلوگیری می نماید.

واتساپ در نظر دارد ویژگی چت قفل شده را در به روزرسانی بعدی این اپلیکیشن ارائه دهد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا از یک افزونه ارزشمند دیگر برای حفظ حریم خصوصی استفاده نمایند و کنترل بیش تری بر مکالمات و محتوای خصوصی خود داشته باشند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ویژگی نو واتساپ خیال کاربران نگران را راحت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی نو واتساپ خیال کاربران نگران را راحت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید