1 کشته و 6 زخمی در تیراندازی تگزاس

به گزارش وبلاگ وردپرس، منابع خبری بامداد آدینه گزارش دادند بر اثر تیراندازی در شهر برایان واقع در ایالت تگزاس آمریکا یک نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

1 کشته و 6 زخمی در تیراندازی تگزاس

به گزارش گروه حوادث وبلاگ وردپرس، پلیس شهر برایان در ایالت تگزاس بامداد آدینه (به وقت تهران) گفت بر اثر تیراندازی در یک پارک صنعتی در این شهر دست کم یک نفر کشته و 6 نفر زخمی شده اند.

جیسون جیمز، سخنگوی پلیس برایان در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان گفته فردی که مظنون به انجام این تیراندازی است متواری است و هنوز دستگیر نشده است.

پیشتر رسانه های آمریکا گزارش داده بودند شرایط بعضی از افرادی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند وخیم گزارش شده است. جیسون، اطلاعاتی درباره شرایط مجروحان ارائه نکرد.

این تیراندازی ساعاتی بعد از آن صورت گرفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از 6 دستور اجرایی برای کاهش خشونت های مسلحانه در آمریکا رونمایی کرد.

بایدن در این سخنرانی خشونت های مسلحانه در آمریکا را مانند بیماری مسری توصیف نموده و آن را مایه شرمساری برای ایالت متحده آمریکا خواند.

تیراندازی های کور و خشونت مسلحانه در سال های گذشته به یکی از چالش های عمده مسئولان آمریکایی تبدیل شده است.

تحلیل های آماری نشان می دهند با آنکه حدود 5 درصد جمعیت جهان در آمریکا زندگی می نمایند نزدیک به 31 درصد از کل حوادث تیراندازی های کور در این کشور اتفاق می افتد.

آزادی حمل سلاح توسط شهروندان را اغلب مهم ترین و اصلی ترین عامل ایجادنماینده این پدیده می دانند. از کل 650 قبضه سلاح غیرنظامی موجود در سراسر جهان، حدود نیمی از آنها (48٪) در اختیار شهروندان آمریکایی است.

منبع: جام جم آنلاین

به "1 کشته و 6 زخمی در تیراندازی تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1 کشته و 6 زخمی در تیراندازی تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید