روانشناسی

تصاویر ، پشت صحنه سریال تازه سروش صحت چه می گذرد؟ ، آقا رشید: شاید فردا خبر بدهند که من فوت نموده ام...

قدرت الله ایزدی یا همان آقا رشید در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره گفت: در این سریال نقشی را به نام عموجلال بازی می کنم. زمان تصویربرداری هر جا که از نقش عموجلال بیرون می آمدم و رشید می شدم، کارگردان سریع کات می دادند و می گفتند عزیزم رشید نشو!

16 مرداد 1402

تویوتا لندکروزر 2024 رسماً معرفی گردید ، تصاویر و مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر 2024 با موتور چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی رسماً برای مارکت آمریکا رونمایی شد. لندکروزر آخرین باری که در بازار آمریکا حضور داشت، یک SUV لوکس با برچسب قیمت هشتاد و هفت هزار دلار بود. حال TOYOTA خاطرنشان کرد که میخواهد Land Cruiser تازه را با قیمت...

11 مرداد 1402

دمای بالا خطر سکته مغزی را افزایش می دهد؟

افزایش دما و رطوبت بالا خطر ابتلا به عوارض و مسائل مربوط به گرما مانند کم آبی و گرمازدگی را افزایش می دهند و این شرایط نامساعد آب و هوایی همچنین می تواند خطر سکته مغزی را برای برخی از افراد افزایش دهد.

2 مرداد 1402

تصاویر ، نفوذ موجودات فرازمینی در مزارع گندم

شب دوازدهم آگوست سال 1972 میلادی، برایس باند و آرتور شاتل وود در ناحیه وارمینستر از منطقه ویلتشایر در جنوب انگلستان، متوجه صداهایی شدند که از مزرعه گندم می آمد.

30 تیر 1402

جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس

عیسی آل کثیر که اخیرا به سپاهان رفته و هواداران ارتش سرخ را عصبانی کرده در دربی صدم پیروز شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. عیسی بعد از اتمام بازی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و پیراهنش را به میان جمعیت پرتاب کرد.

25 تیر 1402

آیا می خواهید لاغر شوید؟ از خوردن این 5 نوشیدنی لذت ببرید

وقتی در حال کوشش برای کاهش وزن هستید، در خصوص چیزی که می خورید وسواس زیادی دارید، اما احتمالا فراموش می کنید که آنچه می نوشید هم مهم است. نوشابه، قهوه و چای (با شکر یا خامه)، آبمیوه و شیر بخش زیادی از کالری مصرفی روزانه شما را تشکیل می دهند. اما خوشبختانه،...

8 تیر 1402

ادعای عجیب زلاتان پس از اعلام بازنشستگی

هفته پیش بود که اعلام شد میلان قبول نموده ساندرو تونالی را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به نیوکسل واگذار کند. تونالی زمانی که پائولو مالدینی مدیر فنی میلان بود، غیر قابل فروش اعلام شده بود ولی پس از قطع همکاری باشگاه با اسطوره، تونالی تبدیل به اولین...

6 تیر 1402

بیماری کلید در قفل چیست؟

عدم خود کنترلی ادرار، افراد را مبتلا به بیماری کلید در قفل می نماید.

29 خرداد 1402

نقد ها و نمرات فیلم بازگشت به خانه؛ فرار از زخم های قدیمی (جشنواره کن 2023)

کاترین کورسینی پس از آخرین حضور خود در بخش رقابتی جشنواره کن با فیلم جدایی (The Divide) در سال 2021، سال جاری با فیلم بازگشت به خانه (Homecoming) به شهر ساحلی برگشته است. این فیلم درباره زن سیاه پوست 40 ساله ای به نام خدیجه (با بازی آیساتو دیالو سانیا) و دو دختر او است...

29 اردیبهشت 1402

تاثیر چرت کوتاه نیمروزی بر افزایش خلاقیت

کاتلین اصفهانی، نویسنده این مطالعه از دانشگاه MIT، گفت: ما به تأثیر قوی خواب بر خلاقیت پی بردیم.

28 اردیبهشت 1402

هوس کردم برای پرسپولیس بازی کنم تا قهرمان شویم ، برای گرفتن جام شور و شوق عجیبی دارم!

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید: قهرمانی بالاترین انگیزه را برای یک تیم به همراه می آورد، از این رو استرس و هیچ مسأله دیگری نباید مانع تیمی که می خواهد عنوان قهرمانی را کسب کند گردد.

27 اردیبهشت 1402

با زمین لرزه همه ما آشنا هستیم اما درباره آسمان لرزه چیزی می دانید؟ ، آسمان لرزه ها کار آدم فضایی هاست؟

آسمان صاف و آفتابی است و همه برای تعطیلات از خانه بیرون زده اند که ناگهان صدای عجیبی همه را در جایشان میخکوب می کند. صدا عجیب است، شبیه شکستن دنیایی از شیشه کنار گوش آدم یا مثل انفجار چند کیلو مواد منفجره.

19 اردیبهشت 1402

چرا برخی افراد نمی خواهند عاشق شوند؟

دلایل زیادی می توان برای عاشق نشدن برشمرد. مثلا نداشتن وقت کافی، صدمه تماشا از عشق قبلی یا لذت بردن از تنهایی چند علت احتمالی عاشق نشدن هستند.

7 اردیبهشت 1402

10 انسان عجیب الخلقه که گویی از دل فیلم های تخیلی بیرون آمده اند

بعضی انسان ها ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد و خارق العاده ای دارند که آن ها را از عموم مردم متمایز می سازد. نباید منجر به طرد شدن آن ها و محروم شدن شان از یک زندگی عادی شود و آن ها نیز باید همچون دیگر افراد جامعه مورد پذیرش و احترام قرار گیرند.

19 فروردین 1402

اگر فشار خون بالا دارید این چای گیاهی را از دست ندهید!

چای زیرفون در طب سننتی فرهنگ های مختلف سراسر دنیا برای کاهش فشار خون بالا، القای حس آرامش، تسکین اضطراب و یاری به هضم بهتر کاربرد دارد.

16 فروردین 1402

چه زمانی خواب خطرناک می گردد؟

خواب بسیار کم یا زیاد می تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد.

10 فروردین 1402

به لیمو؛ همه چیز درباره یک گیاه فوق العاده

مطالعه ای تازه روی 60 بزرگسال سالم نشان داد که مصرف 400 میلی گرم عصاره به لیمو به مدت 10 روز قبل و حین تست های تمرینی خسته کننده، سطح ادراری نشانگر استرس اکسیداتیو به نام 8-OHdG را در مقایسه با دارونما کاهش می دهد.

26 اسفند 1401

افشای سند دکتر پیتر کالدول درباره بیماری پیروز، ادعای تجویز داروی اشتباه

خرداد سال جاری وقتی دکتر پیتر کالدول از مرکز پرورش یوزپلنگ آفریقایی برای مشاوره و ویزیت پیروز به ایران آمد، حرف آخر را همان اول زد.

10 اسفند 1401

این علائم هشدار روی پا ظاهر می شوند!

پیشگیری کردن از دیابت بسیار بهتر از درمان آن است، به همین دلیل بهتر است و از علائم و هشدارهایی که خبر از ابتلا به دیابت می دهند به خوبی مطلع باشید.

1 اسفند 1401

کاربردهای چمن مصنوعی در خانه

امروزه استفاده از المان های مختلف که باعث زیباتر شدن نمای داخلی و بیرونی خانه شوند و به تقویت روحیه افراد یاری نمایند، بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون و کارشناسان قرار گرفته است. یکی از محبوب ترین المان ها برای طراحی خانه ها، چمن مصنوعی است که باعث...

8 بهمن 1401
تعداد: (63)