ادعای عجیب زلاتان پس از اعلام بازنشستگی

به گزارش وبلاگ وردپرس، هفته پیش بود که اعلام شد میلان قبول نموده ساندرو تونالی را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به نیوکسل واگذار کند. تونالی زمانی که پائولو مالدینی مدیر فنی میلان بود، غیر قابل فروش اعلام شده بود ولی پس از قطع همکاری باشگاه با اسطوره، تونالی تبدیل به اولین جدا شده گران قیمت تابستانی میلان شد.

ادعای عجیب زلاتان پس از اعلام بازنشستگی

طرفداران میلان به شدت از قطع همکاری باشگاه با مالدینی و فروش تونالی خشمگین هستند و زلاتان نیز به این قضیه واکنش نشان داد.

ستاره سوئدی که در سرانجام فصل گذشته بازنشسته شد، گفت: نمی دانم در خصوص مالدینی چه اتفاقی رخ داد و از این بابت متاسفم و برای او ناراحت هستم. مالدینی افسانه باشگاه است.

زلاتان در خصوص تونالی نیز گفت: این به خودش بستگی دارد. من ذهنیت تونالی را در مسیر درستی قرار دادم و باعث شدم بزرگ فکر کند. ذهنیت او باید روی پیروزی متمرکز می شد و وقتی او در همین مسیر نهاده شد، یاری کرد میلان قهرمان گردد. او در میلان بسیار رشد کرد ولی هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. او در انگلیس بیش از اینها پیشرفت می نماید و معتقدم لیگ برتر مکان مناسبی برای تونالی خواهد بود.

زلاتان در خصوص بازنشستگی اش در روز سرانجامی فصل گفت: تصور می کردم که خیلی بیشتر استرس داشته باشم. یک بازی خداحافظی؟ هنوز به آن فکر نکرده ام. از طرف دیگر، افتخار می کنم که طرفداران می خواستند من به میلان برگردم. فقط سه هفته گذشته و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. شاید دوباره بازی کنم، هرگز نمی دانید در آینده چه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "ادعای عجیب زلاتان پس از اعلام بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب زلاتان پس از اعلام بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید