تقویم و سررسید 1401 خاص و شیک را از کجا بخریم؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، هر چند دسترسی به تقویم گوشی آسان باشد، اما داشتن تقویم و سالنامه در منزل، محل کار یا ماشین از ضروریات است. ضمن اینکه همین محصولات، هدایای تبلیغاتی مالی و مناسب برای شرکت ها هستند. معمولا دادن انواع پرچم و لوازم دیگری که امکان ثبت لوگو شرکت یا آرم مخصوص مجموعه را دارد هم، هدیه تبلیغاتی مناسبی برای مشتریان خاص محسوب می گردد.

تقویم و سررسید 1401 خاص و شیک را از کجا بخریم؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، تنها سه ماه به شروع سال نو مانده و این روزها خیلی از شرکت ها در پی هدایای تبلیغاتی شکیل هستند تا بتوانند مشتریان وفادار خود را همواره کنار مجموعه داشته باشند.

اولین مورد کاربردی که برای هدایای تبلیغاتی به نظر می رسد، چاپ تقویم رومیزی یا سررسید با آرم شرکت است. تقویم رومیزی 1401 قاعدتا از آنجا که سال آینده روی میز کار مشتریان یا در فضای خانه آن ها قرار خواهد گرفت هدیه مناسبی به نظر می رسد. البته سررسید هم برای یادداشت مطالب در تاریخ های مختلف بسیار کاربردی است.

چاپ سررسید را به مراکز معتبر بسپارید

مسئله اصلی چاپ سررسید 1401 یا تقویم رومیزی است که باید با شکل و طرح و رنگ مناسب برای مشتریان شرکت انجام گردد. برای سررسید 1401 باید رنگ و طرحی متناسب با نوع کار شرکت و مشتریان آن درنظر گرفته گردد. به عبارتی نوع و جنس هدایای تبلیغاتی بسیار روی مشتریان اثرگذار است.

برای خرید سررسید 1401باید به مراکز معتبر چاپ و تبلیغات مراجعه کرد. خوشبختانه مراکز باسابقه ای هستند که به صورت آنلاین سفارش چاپ و فراوری انواع سررسید و سالنامه را قبول می نمایند و در کمترین زمان ممکن آن را به دست مشتری می رسانند.

در حال حاضر مشتریان این امکان را دارند به صورت اینترنتی قیمت سررسید 1401 را مشاده نموده و انواع آن ها را با هم مقایسه نمایند. در این شرایط افراد راحت تر می توانند محصول مورد نظر خود را بخرند. لزومی ندارد که شما هزینه زیادی برای خرید این نوع محصولات بپردازید، چه بسا با انتخاب و طراحی هوشمندانه و گرفتن مشاوره مناسب از سایت های معتبر این کار، مقرون به صرفه ترین سررسید 1401 را با طرح و رنگ دلخواه تهیه کنید. به همین منظور در ادامه گزارش چهار شرکت فعال و باتجربه در زمینه چاپ و فروش سررسید و دیگر هدایای تبلیغاتی به خوانندگان معرفی خواهند شد؛

مهرسام چاپ

مهرسام چاپ از مجموعه های باسابقه در زمینه فروش سررسید و انواع سرسید اروپایی و بعلاوه تقویم های مختلف است. این مجموعه با گروهی از نیروی متخصص طراحی و چاپ و بعلاوه بسته بندی انواع تقویم و سررسید را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر قصد خرید تقویم 1401 را دارید می توانید آن را با طرح دلخواه به مهرسام چاپ سفارش دهید. این مجموعه هم اکنون سفارش تقویم 1401 و چاپ سررسید 1401 را می پذیرد. بعلاوه برای سالنامه و تقویم رومیزی 1401 هم می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

مادگراف

واحد سالنامه مادگراف با تجربه بیش از یک دهه در زمینه فراوری و چاپ تقویم رومیزی و سالنامه و همکاری با بسیاری از ارگان ها و صنایع متعدد در کشوربهترین خدمات را به شما مشتریگرامیارائه داده و بعلاوه با دارا بودن به روزترین دستگاه های صحافی می تواند در کمترین زمان ممکن کلیه سفارشات تقویم و سررسید 1401 را به شما تحویل دهد. مادگراف با شعار تجربه تازه ها أنواع سررسید و تقویممدنظرمشتریان را فراوری و عرضه می نماید.

شهاب گیفت

شهاب گیفت مجموعه ای معتبر در زمینه فراوری انواع هدایای تبلیغاتی چاپ پرچم و خدمات ایونت و نمایشگاهی است. مشتریان می توانند به صورت آنلاین از این مجموعه مشاوره و خدمات چاپ دریافت نمایند. محصولات تبلیغاتی شامل انواع روبان، پرچم تبلیغاتی، بج سینه، ماسک تبلیغاتی، سالنامه تقویم، کلاه تیشرت، ست نفیس ، ساک خرید و … از جمله فراوریات شهاب گیفت محسوب می گردد که در قالب هدایایی تبلیغاتی و نمایشگاهی امکان سفارش و خرید با کیفیت و سرعت تحویل بالا میباشد.

شبکه چاپ

شبکه چاپ از با تجربه ترین مجموعه ها در حوزه چاپ است که سال 1357 کار خود را شروع کرد. این مجموعه باارائه خدمات حرفه ای به وسیله کادری مجرب و تحویلسفارش ها در کوتاه ترین زمان توانسته تا رضایت مشتریان را جلب کند. اگر قصد خرید انواع سررسید و تقویم سال 1401 را دارید از مشاهده نمونه کارها و سایت شبکه چاپ غافل نشوید.

منبع: همگردی

به "تقویم و سررسید 1401 خاص و شیک را از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم و سررسید 1401 خاص و شیک را از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید