جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس

به گزارش وبلاگ وردپرس، عیسی آل کثیر که اخیرا به سپاهان رفته و هواداران ارتش سرخ را عصبانی کرده در دربی صدم پیروز شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. عیسی بعد از اتمام بازی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و پیراهنش را به میان جمعیت پرتاب کرد.

جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس

این پیراهن به یک هوادار شمالی پرسپولیس رسید و او آن پیراهن را با خود به خانه برد. با این حال اتفاقاتی در ادامه رخ داد که کسی باورش نمی شود. اینکه مهاجم سرخپوشان چطور نقشه کشید تا این هوادار را از شهرستان به تهران بیاورد تا بتواند پیراهن را از او پس بگیرد!

این هوادار در ویدیویی، در مورد این اتفاق و اینکه آل کثیر چطور او را گول زده، توضیح داده است. این هوادار پرسپولیس گفت: جریان از آنجایی شروع شد که ما تصمیم گرفتیم برویم ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی صدم. در دربی عیسی آل کثیر گلزنی کرد و پرسپولیس یک بر صفر برنده شد. بعد از بازی عیسی پیراهنش را انداخت بین هواداران. این را دیگر همه می دانند. پیراهنش هم رسید دست من. او ادامه داد: من با کلی ذوق و شوق برگشتم شمال. کلی پست و استوری گذاشتم با آن پیراهن و عیسی را تگ کردم و نوشتم پیراهنت رسید دست من. توی استوری از او تشکر کردم که گلزنی کرده بود و این جور حرف ها. فردای آن روز عیسی آل کثیر در اینستاگرام پیام داد و نوشت: شماره ات را بگذار. من شماره ام را گذاشتم و او زنگ زد به من و گفت بیا تهران ورزشگاه شهید کاظمی که من تو را ببرم سر تمرین و پیراهن را برایت امضا کنم.

این هوادار پرسپولیس اضافه کرد: من خیلی شاد شدم. اصلا باورم نمی شد که جوابم را بدهد چه برسد به اینکه زنگ بزند. خلاصه تصمیم گرفتم بیایم تهران. بعد از بازی هوادار آمدیم تهران. پرسپولیس در جام حذفی با هوادار بازی داشت. چهارم اردیبهشت. همان شب به او پیام دادم و گفتم فردا می خواهم بیایم تهران. گفت آمدی آن را هم با خودت بیاور. منظورش پیراهن بود.

این هوادار پرسپولیس در ادامه گفت: شبانه به سمت تهران حرکت کردیم و فردا صبح رسیدیم تهران و رفتیم ورزشگاه شهید کاظمی. بازیکنان یکی یکی آمدند برای تمرین و ساعت یازده آقا عیسی آمد. ایستاد با ما و هواداران چند تا عکس گرفت و در نهایت به من گفت بمان بعد از تمرین با تو کار دارم. من هم با خودم گفتم شاید بخواهد بگوید تمرین بعدی بیایم برای همین منتظر ماندم. یک ساعتی گذشت و بازیکنان از تمرین خارج شدند و آقا عیسی هم آمد. به او گفتم ما را نبردی سر تمرین! جواب داد امروز تمرین پشت در های بسته بود و آقا یحیی اجازه نمی داد کسی وارد شود. نتوانستم و ان شاءالله دفعه بعد. من هم گفتم این پیراهن را برای من امضا بزنی ممنون می شوم. پیراهن را که دادم امضا بزند، پیراهن را از من گرفت و یک پیراهن تمرین امضا شده به من داد. بعد گفت من این پیراهن اصلی را می خواهم. خواب دیده ام و این پیراهن همیشه باید با من باشد!

هوادار پرسپولیس ادامه داد: آقا ما هر قدر اصرار کردیم که نباید این را از من بگیری فایده نداشت. گفتم من این همه راه از شمال آمدم تهران به عشق شما. به عشق پرسپولیس. به عشق اینکه شما این پیراهن را امضا بزنی و... ولی تاثیری نداشت. گفت نه! این پیراهن باید با من باشد و بعد هم گازش را گرفت و رفت!

او در انتها گفت: بعد از آن هر قدر به او پیام دادم اصلا جواب نداد. اصلا نگاه هم نمی کند پیام ها را. نه اس ام اس و نه اینستاگرام. من هر قدر بعد از آن تلاش کردم که صدایم را به گوش کسی برسانم یا کسی برایم پیگیری کند، فایده نداشت. ان شاءالله او در تیم جدیدش پیروز باشد البته نه در مقابل پرسپولیس و امیدوارم دیگر هیچ فوتبالیستی چنین کاری با یک هوادار نکند!

حال مشخص نیست که عیسی آل کثیر واقعا خواب دیده بوده یا اینکه اصلا به این خرافات اعتقاد دارد یا نه. آنچه اهمیت دارد، این است که مهاجم سابق پرسپولیس این چنین یک هوادار را آزرده خاطر کرده و دل او را شکسته است.

منبع: فرارو

به "جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید