طرح تعطیلی شنبه ها در مجلس به کجا رسید؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از کاهش ساعات کاری ادارات به 40 ساعت در پنج روز هفته و جایگزینی شنبه به عنوان روز تعطیل در هفته در پی تصویب لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در نشست امروز این کمیسیون اطلاع داد.

طرح تعطیلی شنبه ها در مجلس به کجا رسید؟

به گزارش خانه ملت، ولی اسماعیلی در تشریح دستورکار (دوشنبه 22 خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این نشست جزئیات لایحه اصلاح موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی روز شنبه ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری مورد آنالیز نهاده شد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اصلاحاتی که در این ماده اعمال شد، ساعات کاری ادارات را که دولت 42 ساعت در هفته پیشنهاد داده بود به 40 ساعت در هفته کاهش دادیم به این صورت که در پنج روز کاری کارمندان روزانه هشت ساعت فعالیت نمایند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تبدیل پنجشنبه ها به روز کاری و مشخص شنبه به عنوان روز تعطیل از دیگر مصوبات نشست امروز این کمیسیون بود تا مناسبات مالی کشور تحت تأثیر تفاوت روز های تعطیل در هفته با سایر کشور ها قرار نگیرد.

اسماعیلی تاکید نمود: آنالیز این لایحه در کمیسیون به اتمام رسید و گزارش آن جهت آنالیز به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: در این نشست معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

منبع: فرارو

به "طرح تعطیلی شنبه ها در مجلس به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تعطیلی شنبه ها در مجلس به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید