کارمندان بخوانند : حقوق سال آینده چقدر افزایش می یابد؟ ، آنالیز 3 مدل افزایش حقوق 1402

به گزارش وبلاگ وردپرس، هیئت دولت مشغول آنالیز مدل های مختلف افزایش حقوق کارمندان در سال آینده است.

کارمندان بخوانند : حقوق سال آینده چقدر افزایش می یابد؟ ، آنالیز 3 مدل افزایش حقوق 1402

به گزارش وبلاگ وردپرس، اخیراً رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نموده است که بر اساس پیش نویس لایحه بودجه که در این سازمان آماده شده است میانه افزایش حقوق کارمندان دولت 20 درصد لحاظ شده است، این درحالی است که نسخه نهایی لایحه بودجه بایستی در هیئت دولت به تصویب وزرا برسد.

پیگیری ها نشان می دهد هیئت دولت در روزهای اخیر در حالی مشغول آنالیز کلیات پیش نویس لایحه بودجه بوده است که یکی از محوری ترین مباحث تعیین کردن مدل افزایش حقوق ها و بعلاوه مقدار رشد دریافتی کارکنان دولت نسبت به سال 1401 است.

در همین خصوص احسان خاندوزی، سخنگوی مالی دولت در مورد آخرین شرایط افزایش حقوق کارمندان در سال آینده و احکام مندرج در لایحه بودجه 1402 گفت: پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه افزایش 20درصدی حقوق است، البته این پیشنهاد قطعی نیست و ممکن است در نهایت در هیئت دولت مصوب نشود.

وی اضافه نمود، به طور کلی سه مدل مختلف برای افزایش حقوق ها برای سال آینده در دولت مطرح شده است که یکی از پیشنهادات این بود که به جای افزایش 20درصدی حقوق همه کارکنان، مقدار افزایش دستمزد و حقوق برای دهک های کم عایدی (کارکنان دولت) بیشتر باشد.

به گفته وزیر اقتصاد، با وجود آنالیز احکام پیش نویس لایحه بودجه تصمیم گیری در مورد افزایش حقوق کارمندان به جلسات روز شنبه موکول شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کارمندان بخوانند : حقوق سال آینده چقدر افزایش می یابد؟ ، آنالیز 3 مدل افزایش حقوق 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان بخوانند : حقوق سال آینده چقدر افزایش می یابد؟ ، آنالیز 3 مدل افزایش حقوق 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید