نمایشگاه برترین مکان برای عرضه کتاب است، گرانی کاغذ قیمت کتاب را بالا برده است

به گزارش وبلاگ وردپرس، عبدالحمید حاجیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با بیان اینکه از سال 77 همیشه در نمایشگاه کتاب شرکت می کنم، اظهار کرد: انتشارات هانی یکی از ناشران مطرح کشور در زمینه آشپزی، خانه داری و هنری است و مخاطبانی از سراسر کشور دارد.

نمایشگاه برترین مکان برای عرضه کتاب است، گرانی کاغذ قیمت کتاب را بالا برده است

وی بیان کرد: ناشر باید کتابش را عرضه کند و برترین جا برای معرفی و عرضه کتاب نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه کتاب های ما مشتریان خارج از کشور هم دارد اضافه نمود: با توجه به اینکه کتب ما با زندگی روزمره و اجتماعی مردم سروکار دارد، مخاطبان زیادی داشته بنابراین سعی می کنیم همیشه بروز باشیم.

مدیر انتشارات هانی از معایب نمایشگاه به عدم جانمایی مناسب ناشران اشاره نمود و گفت: سال قبل انتشاراتی که موضوعیتی با یکدیگر نداشت کنار هم بودند که هم برای مخاطب و هم برای ما قابل قبول نبود.

وی در خصوص چگونگی ایجاد رونق در فروش کتاب بیان کرد: وجود فضای مجازی کار کتاب را کساد نموده است، به طوری که گاهی با سرقت ادبی و بدون اجازه ناشر در فضای مجازی موجب می شوند کتاب دیگر نقش مهم خود را نداشته باشد.

این ناشر همدانی با بیان اینکه انتشارات ما فروش مجازی نیز در نمایشگاه دارد اضافه نمود: متاسفانه در سال چندین شکایت از انتشار بدون اجازه ناشر در فضای مجازی داریم اما باید ارشاد و پلیس فتا پای کار باشند و نظارت نمایند.

وی در خصوص قیمت گذاری کتاب نیز اعلام کرد: بخش زیادی از گرانی کتاب به گرانی کاغذ برمی گردد، هرچند هزینه چاپ نیز بر قیمت تاثیر دارد که دولت می تواند با حمایت و کاغذ مقرون به صرفه بر قیمت تاثیر بگذارد.

حاجیان از چاپ تازه انتشارات خود نیز اینگونه گفت: چهار عنوان کتاب چاپ اول داریم که یکی در خصوص سخنان گهربار حضرت علی(ع) در نهج البلاغه اثر سید صدرالله فتحی، دمنوش های ترکیبی اثر خانم پریا گوهریان، غذاهای رژیمی اثر هانیه حاجیان و رمانی از یک دانشجوی جوان اقای سینا کیوان شکوه است که در نمایشگاه نیز عرضه می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه برترین مکان برای عرضه کتاب است، گرانی کاغذ قیمت کتاب را بالا برده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه برترین مکان برای عرضه کتاب است، گرانی کاغذ قیمت کتاب را بالا برده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید